• Anonym (JG)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

• Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:54:52 följande:
    Gör det. De är gedigna.
    Alla har vi våra specialintressen. Grattis till att ha hittat ditt!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-30 20:02:51 följande:
    Beror väl alldeles på VILKEN miljö du pratar om
    Närmiljön... hehe
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:56:13 följande:
    Nej det gällde kvinnor, eftersom det var ManligMan du svarade till när du drog upp att ligga med skitiga underliv, och vad jag kommer ihåg så är han hetro...
    Ja visst men sen gjorde väl jag en tankevurpa och började gaffla om mäns arlsen av nån anledning och deras torkningsvanor.
    Helt OT kanske men då får ni väl trycka på den fula handen
    I like my beer cold, my TV loud, and my homosexuals flaming
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:57:06 följande:
    Alla har vi våra specialintressen. Grattis till att ha hittat ditt!
    Ja personlig hygien är definitivt ett intresse jag har. Fler borde ha det.
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:58:06 följande:
    Ja visst men sen gjorde väl jag en tankevurpa och började gaffla om mäns arlsen av nån anledning och deras torkningsvanor. Helt OT kanske men då får ni väl trycka på den fula handen
    Haha... ja men det är alltid bra att ta chansen att ventilera det man har på hjärtat... jag tänker inte trycka på handen, jag tycker att du förbättrat diskussionen...
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 20:59:37 följande:
    Haha... ja men det är alltid bra att ta chansen att ventilera det man har på hjärtat... jag tänker inte trycka på handen, jag tycker att du förbättrat diskussionen...
    Ah vad härligt!
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:58:39 följande:
    Ja personlig hygien är definitivt ett intresse jag har. Fler borde ha det.
    Jag är intresserad av den, men bara min egen och den som tillhör folk jag kommer i närheten av. Och sen om någon säger något som får igång min nyfikenhet. Till exempel så väntar jag med spänning på hur man kissar för att få kiss på snoppen som jag frågade vem-det-nu-var tidigare i denna tråden.
  • Baby Y
    Scratchy skrev 2010-01-30 21:12:12 följande:
    Jag är intresserad av den, men bara min egen och den som tillhör folk jag kommer i närheten av. Och sen om någon säger något som får igång min nyfikenhet. Till exempel så väntar jag med spänning på hur man kissar för att få kiss på snoppen som jag frågade vem-det-nu-var tidigare i denna tråden.
    Där kan jag tyvärr inte bistå dig då jag lyckligtvis inte har nån snopp, men jag har faktiskt hållit en sån en gång när det skulle kissas och det verkar ju som att det krävs en viss teknik för att det ska gå bra. Jag misslyckades kapitalt så det bara sprutade hejvilt.
    Kanske är det nåt i de banorna?
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 21:14:46 följande:
    Där kan jag tyvärr inte bistå dig då jag lyckligtvis inte har nån snopp, men jag har faktiskt hållit en sån en gång när det skulle kissas och det verkar ju som att det krävs en viss teknik för att det ska gå bra. Jag misslyckades kapitalt så det bara sprutade hejvilt. Kanske är det nåt i de banorna?
    Mmm, kanske. Jag fattar dock inte...
  • Anonym (Cullen)
    Scratchy skrev 2010-01-30 18:27:59 följande:
    När vi ändå är inne på det blir jag lite nyfiken på hur i all sina dar du går till väga för att på urin på snoppen när du kissar. Håller du fingret för så att det studsar tillbaka eller? Eller ligger du på rygg och kissar rakt uppåt? Vill gärna ha en målande beskrivning av hur du gör för att få kiss på snoppen för det händer aldrig mig...
    Kör vidare på Scratchys spår här.. Det handlar väl inte om urin PÅ snoppen, utan snarare om den urin som rinner UR urinröret efter toabesök.. Skitsamma hur mycke ni tvättar, för när ni går så kommer den sista skvätten i kallingarna.. Killar borde använda kalsongskydd..
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?