Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Miniluvan skrev 2010-05-31 09:04:14 följande:
    Det blev lite fel tror jag när jag skrev innan, min svägerska anklagade inte mig för branden men däremot för allt annat skit ni kan tänka er. Jag var en kall och elak människa som är alldeles för överbeskyddande mot Bastian. Dessutom sa hon till min syster i ett mail och hon tyckte att jag skulle lägga min tid på att vara trevlig mot henne, hennes mamma och syster istället för att ordna en examensfest åt min man. Har ni hört något mer egoistiskt? Det är väl klart att min man går före dem.
    Amen.. Ja jag kan bara skaka på huvudet o lyfta på ögonbrynen..

Undrar också vad jag missat? Operation?
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-08 18:48:04 följande:
    Tack tack! Ja jag är rätt nöjd faktiskt. Får se hur det går nu när vi ska flytta och allt om jag kan fortsätta plugga. Hade ju velat det, men det finns väl komvux i Norge också hoppas jag.
    Säger som Jeskan: Flytta??!
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-08 21:18:38 följande:
    Oj, har jag inte sagt det?! Mannen ska göra sin AT-tjänst i Norge, vi vet än inte vart men kommer att få veta det snart. Typ slutet av juni, början av juli så troligen blir det flytt i augusti. Jag hoppas hinna föda bebisen här men man vet aldrig.
    Där ser man.. Nej jag kan inte minnas att du sagt det iaf.. Men, spännande! Vad är det nu han läser till? Läkare av något slag eller?
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-06-09 14:25:39 följande:
    Miniluvan: Gud vad duktig du är, att få så bra betyg och samtidigt ha småbarn och vara gravid, det är beundransvärt!! Spännande med flytt, hoppas bara att du hinner föda hemma då innan.

Här har illamåendet kommit som på beställning, har köpt postafen och hoppas att det ska hjälpa så att jag orkar cykla nu på lördag. Cyklar ju Tjejvättern då, så då får ni tänka på mig tjejer!

Tråkigt med illamåendet. Kräker du också eller? Vilken vecka är du i nu?

Lycka till på lörd!

• MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-06-09 20:27:46 följande:
    Tack! Nej jag har inte kräkts hoppas jag klarar mig, postafenen funkade bra mot illamåendet men desto värre blev tröttheten. Jag går in i v. 7 imorrn så än är det lång tid kvar, fick dock en inskrivningstid på måndag lite väl tidigt kan jag tycka men eftersom jag ringde om tips mot illamående så blev det att jag bokade inskrivning. Har ju även ett VUL inbokar den 28 juni så då får vi se om det är nåt levande i magen.
    Är det av någon speciell anledning du ska göra VUL?
  • MiAmore
    Miniluvan skrev 2010-06-11 21:24:33 följande:
    Borde också plåta magen, var så duktig på det med Bastian, nu har vi knappt tagit några bilder alls.

Imorgon har vi 1-årskalas för Bastian, 2 av hans kompisar kommer och så hans kusiner. Blir nog trevligt. Sen är det familjen med mormor, nonno och farmor och plastfarmor på tisdag.
    Kul med kalas. Tänk att han snart är 1 år.  Visst går tiden FORT?
  • MiAmore
    Cornelia13 skrev 2010-06-13 21:12:50 följande:
    Så nu har jag någorlunda repat mig efter gårdagens Tjejvättern, cyklade runt på 6 timmar och 30 minuter. Hade kunnat gjort det lite snabbare men ville inte lämna min vän. Så nu har jag lagomt ont i röva och ont i mina knän. Blev illamående innan första depåstoppet som aldrig tycktes komma då vi hade kraftig motvind dit så när vi hade cyklat 3 mil dit kändes det som 6 mil. Efter lite fika och promenad med cykeln i uppförsbacken i väntan på att illamåendet skulle släppa blev det sen en lååång nerförsbacke Är väldigt stolt över mig själv att jag överhuvudtaget genomförde det då jag mår väldigt illa, äter postafen så det är tack vare det som jag klarade det. 
    Duktig du är, jag hade aldrig orkat göra det. Än mindre om jag varit gravid på samma gång *ler*
Svar på tråden Här peppas det, del 9