De säger i princip att jag är ful:(
Nu kanske jag kommer få skit för mitt inlägg men det är jag inte intresserad av.
Två gånger har det hänt att när jag pratat med 2 bekanta "kompisar" så har jag mitt i samtalet när man ändå varit inne på det att jag i början var rädd att jag skulle få ett fult barn,och jag vet att jag inte är ensam om att ha känt så. Känner dock inte så längre men när jag tagit upp det så har jag fått frågan: Men hur ser pappan ut? och när de märkt hur jag reagerat så har de skyndat sig att säga nää men asså du är söt och så,det var inte så jag menade? då säger de faktiskt i princip att jag är ful eftersom de frågar hur pappan ser ut..
Och nu är jag verkligen rädd eftersom jag inte ser ut som nån "pangbrud" och pappan inte är nån Brad pitt och vi är förresten inte ihop heller.
Nää jag ville mest skriva av mig för jag har blivit så ledsen varje gång jag får den frågan..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-07 17:30
Känner att jag måste uppdatera för även om jag sagt det några gånger i tråden så missar folk det hela tiden.
Jag känner inte så här längre,det var i början av min grav som jag gick och var orolig över det men självklart är det viktigaste att barnet är friskt och det har jag också oroat mig över från början och fortfarande och det är helt okej!
Det är också fullt normalt att vara orolig över att få ett "fult" barn även sent i grav.
När man ser hur folk reagerat över min fråga här på tråden så är det inte så konstigt att ingen vågar säga nåt offentligt.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-08 11:25
Tack alla ni som kommet med stöttande och gulliga inlägg. Vill bara säga att jag nu förstått att det säkert bara var ett missförstånd från min sida och att det inte längre är ett problem..
Ni som bara vill idotförklara mig kan sluta med det nu.