Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
ni som tagit två tabletter dagligen, tog ni morgon och kväll eller två på en gång?
Vad jag har hört så ska man inte ta dom samtidigt..
Utan ta en till frukost eller lunchen och en till middagen.
Jag har nu fått min man att köpa RR till oss. :)
Det beror ju helt på vilken tråd man läser i.
Igår var jag helt inne på att börja med dem direkt. Idag är jag osäker.
tänk om jag redan är gravid?? man vill ju inte orsaka MF
Jag antar jag otåligt måste invänta mensen innan det är säkert att börja med dem...
grejen är ju att jag har så oregelbunden mens, har inte haft mens på sju veckor nu. det skulle ju vara helt underbart om lite RR kunde få det att hoppa igång igen.
Litar på er här, låter ju mycket lovande!
Köpte apotekets rosenrot idag, tror jag ska ta en morgon och en kväll och se vad som händer. Hade SM 10/6 och tror jag kommer ha ÄL ca 28/6. Har nyligen haft gravförlust och då brukar mensen bli mer regelbunden hos kvinnor med pco. Försökte hitta någon litteratur om rr, fanns mycket lite. Hittade en vetenskaplig artikel på pubmed som kanske kan vara intressant, kunde tyvärr inte läsa den i sin helhet men jag beställde den via sjukhusbiblioteket (arbetar på KK) och iden skulle det finnas en genomgång om aktuell kunskap om rr.
Intressant att en del av er verkar få ÄL smärta av rr, cystruptur? flera äggblåsor? undrar om risken för flerbörd ökar? Någon som fått tvillingar efter rr?
Är det någon som blir piggare och får ökad prestationförmåga?
Blir lite sugen på att kanske göra en studie om rr. Så tråkigt att inte naturläkemedel är helt rumsrent i skolmedicinen.