Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Äter inte rr denna månad, glömde av det och nu är jag på dag 13 MED mens fortfarande... Får se hur det går denna månad...
Börjar känna att ÄL är i antågande, stegring på ÄL-stickorna också. Så nu blir det inge mer RR. Idag är det ca 13 dagar efter missfallet, trodde inte att ÄL skulle komma igång så snabbt. Har varit och köpt CB digitala ägglossningstest för att vara extra säker. Orkar inte vänta en mens att prova igen, läkarna sa att om du känner dig redo så är det bara att köra på. Och det ända jag kan tänka mig som kan läka sorgen efter missfallet är ett nytt pluss på stickan, jag vill ha bebis NU, och jag vill att den ska STANNA KVAR. Håll tummarna är ni rara! :) NU ÄR DET MIN TUR!!!
Jag har en fråga. Man ska ju bara äta RR fram till äl, men när slutar man då egentligen? När man börjar få stegring på äl-testen eller när man har äl?
Jag plussade imorse! Åt rosenrot för 1:a gången denna månad. Har försökt aktivt att få barn ett år och nu äntligen gick det!
Måste ju bara tro att RR spelar roll i detta. Lycka till ni andra!
gud vad kul! ett stort grattis och jag håller verkligen tummarna för att det går vägen :)
jag har samma fundering som längtan; när man äter rosenrot kan man äta hela perioden eller ska man göra uppehåll? om man ska det, när slutar och börjar man och är det någon som kan förklara varför?