• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • hjohanna
    TriBelle skrev 2010-06-29 22:25:14 följande:
    jag började i slutet på mensen.
    Det ska ju tydligen vara bra för nästa äl, då kvittar det ju om man börjar under mens eller efter/innan eller hursom :P
    Wohoo då tänker ja börja idag
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • sassa87

hej! jag tror jag + idag. har lagt en bild men det var svårt att få en bra bild. var till apoteket med cb var slut. så jag får vänta.

• acure
    sassa87 skrev 2010-06-30 23:24:21 följande:
    hej! jag tror jag + idag. har lagt en bild men det var svårt att få en bra bild. var till apoteket med cb var slut. så jag får vänta.
    Grattis!!
  • TriBelle
    Grattis :) det e svagt, men det e ju iaf ett synligt streck :)
  • längtan87
    Har du ätit rosenrot?
  • sassa87
    längtan87 skrev 2010-07-01 09:49:18 följande:
    Har du ätit rosenrot?
    ja bara denna månaden.
  • längtan87
    sassa87 skrev 2010-07-01 10:16:56 följande:
    ja bara denna månaden.
    Åh vilken lycka med ett plus! :)
  • sassa87
    längtan87 skrev 2010-07-01 10:27:03 följande:
    Åh vilken lycka med ett plus! :)
    ja bara det stämmer.
  • TriBelle
    hur har det gått?? något tydligare plus?
  • annakohler

jag ska hoppa över rosenrot denna månaden då jag vill äta endast pergotime

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!