Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

nya bilder finns i galleriet. men jag vet inte hur det kommer gå. för jag har börjat småblöda. men testet blev starkare. så jag får avvakta och se sa dom på vårdguiden.

jag är så pirrig...
har haft molande värk sen ÄL och mina bröstvårtor har mörknat.
Men jag kan inte testa förens min man är hemma haha
Så jag är liiiite spänd  på att testa min nu asså :D

hej! ville bara säga att det gick inte så bra. mina små blödningar blev en störtblödning igår. så jag var på sjukhuset och då sa dom att det inte fanns kvar. men det är bara att försöka igen.

Hoppar in här mitt i allt :) Läst lite av denna tråd och idag köpte jag mig ett paket Rosenrot. Har även beställt Bidrottningsgele. Nu ska det bli ordning på menscykeln! Den senaste hade jag 45 dagar mellan - lite tröttsamt. Trodde det var något fel på mig.
Menmen, jag och sambon ska börja knapra rosenrot 1 tablett om dagen from idag tills den dagen jag får utslag på ÄL sticka!

Första mensdagen idag så nu ska jag börja med RR inför vårt tredje försök. Jag ska försöka lirka i sambon det också  

Jag inväntar mensen. eller ah, inte mensen hehe.
BIM på fredag.
Men jag har super massor av tecken.
Hoppas verkligen :)
Isf ska jag avguda rosenrot för alltid hehe..
En månad har jag käkat rosenroten.
Men är inne på 5e månaden med försök nu..
4e om detta funka :P

Jag har inte haft ägglossning sedan jag slutade med p-piller för ca 4 månader sedan. Började med RR idag och nu skall jag ta ÄLtester dagligen och hoppas att RR hjälper till att få igång den. Ngon som fått igång ÄL med hjälp av RR?

Jag hoppas också min ÄL kommer igång med Rosenrot! Ska äta bidrottningsgelé också..

Ni som försöker få igång ÄL med RR måste uppdatera hur det går! :)