Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
mensen kom igår efter tredje försöket=(
Den här gången åt jag rr
Idag ska jag gå ner och köra bidrottninggele och äta både det och rr. Jag ska dessutom försöka äta så nyttigt som möjligt. Ta bort allt som innehåller vete då jag hört att detta ska påverka negativt.
Så nu inleder vi försök nr 4...
Det som gör mig så frustrerad är att jag varit gravid 2 ggr med mitt ex (1 barn och en abort) och då har jag blivit gravid på första försöket.
För att slippa oroa sig för om det är sperman det är fel på kommer vi beställa ett spermatest idag.
Tog första bidrottninggelen nyss. Hoppas det funkar nu. Vet inte om jag ska äta rr åxå. får väl ägna dagen till att forka om det.
på testlagrets hemsida står det hur spermatestet fungerar.
Ja, jag har hört massor positivt om RR.
Dock har inte min sambo tagit det men det bli kanske nästa projekt då om det inte tar sig denna gång :)
Tack för tipset Pinklove ;)
Jag kan också rekomendera att killem äter det med.. Både jag och sambon åt två om dagen och plussade på första försöket med rr. Nu är jag i vecka 22.
Lycka till!!
Tack!
Jo han äter åxå RR och även bidrottninggele. Så ska jag tvinga han till sex varenda kväll och köra med äl-test. Då ska de fan ta sig tycker jag!=P