• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • gabbilw

Jag har ätit RR i 2 dagar. Känner ingen efftkt på nånting än. Har lång cykel, 35 dagar ungefär. Har försökt i 2 månader å hoppas på ett pluss snart=)

Ska tvinga gubben att äta åxå så kanske de ger lite bättre effekt. De där med att det ökar risk för missfall låter ju lite läskigt. Får ta å forka lite om de imorrn...

Blir hoppfull när jag läser att de funkat för så många=)

• Piggelin
    TriBelle skrev 2010-07-09 17:28:49 följande:
    Jag har plussat idag Skrattande
    En kur rosenrot va allt som behövdes
    GRATTIS!!
    Åh vad jag hoppas på att denna semester kommer bli den bästa någonsin med ett litet plus på en sticka *drömmer*...hoppas nu rosenrot fungerar för mig med Skrattande
  • LKM

Hej igen,

Jag provar rr denna cykel för första gången. Har haft utslag på Äl-stickorna sedan i måndags nu, men bara svagt utslag hela tiden så jag inväntar själva "äl-dagen" och tänkte sluta med rr då eller är det någon som vet om jag borde sluta redan nu?

• Alyana
    TriBelle skrev 2010-07-09 17:28:49 följande:
    Jag har plussat idag Skrattande
    En kur rosenrot va allt som behövdes
    GRATTIS!! Glad
    Fantastiskt vad superbra RR verkar vara för fertiliteten!!! Förvånad 
    Heeel otroligt egentligen när man läser om de som försökt i ett år eller mer och sen plussar på 1.a cykeln med RosenRot! Solig
    3.an på gång :) BF 21/2 Lycklig............
  • Jennyh86

Hej. Har en liten fråga ang RR. Känner/kände ni av ÄL mer då ni åt rosenrot??

• TheLove

Nu ger jag mig på rr igen. Glömde de tre första mensdagarna men nu fan måste jag få pli på min cykel. Hade mens 19 dagar förra månaden!!! Men fy fan vilken mensverk jag får av rr :(

• Klarabella89

Jag har pco och senast jag hade mens var för ungefär 3,5 månader och innan det så hade det gått 5 månader innan jag hade mens. Sedan så planerar vi ju barn så kändes så jobbigt att jag inte fick någon äl verkade komma efter ungefär 5 månader så då läste jag lite om rosenrot och bestämde mig för att testa det hade innan testat agnus castus men inte fått något resultat men så gick jag och köpte ett packet rosenrot de starkaste och började knapra mig i dem. På sjunde dagen av mitt knaprande så fick jag på dagen ont i magen som jag brukar ha när jag just har äl så bestämde att testa mig och jag fick positivt på stickan jag verkade få äl efter redan 7 dagar av rosenrot. Och idag och igår har jag testat mig med gravtest och det verkar vara så att jag kanske är gravid men det är BIM-4 idag. Men om jag skulle vara gravid så blev jag de första gången jag åt rosenrot och jag kan isåfall bara säga att jag verkligen ÄLSKAR de.

• Nirak Gbg

Har ätit rosenrot 2 månader från mens till ÄL. Första månaden märkte jag ingenting. Andra månaden kom ÄL väldigt tidigt för att vara mig, RR kortade ner min cykel från 34-35 dagar till 28 dagar och idag BIM-1 fick jag ett plus! Lycka till ni andra som testar RR!

• polyester01

TACKA VET JAG ROSENROT!!!! Det verkar vara väääldigt många som plussar med rr (ink jag själv)
    GRATTIS till er som plussat, och lycka till ni andra!!

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!