Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Både jag och min sambo åt rosenrot och plussade på första försöket! Är nu i v. 14 :)
Jag använde Rosenrot artic root (vanlig som finns på apoteket) i en månad, eller ja från mensens första dag till ägglossning. 2 veckor senare plussade jag och då hade vi försökt sen oktober -09 och plusset kom nu för 2 veckor sen :)
RR verkar ju lovande :)
Jag har en fråga bara , nån kanske redan har frågat men jag orkar inte läsa igenom hela tråden, kan jag börja med RR nu fast min mens nyss tagit slut? Eller är det jätteviktigt att ta det när man har mens?
Man kanske kan göra cykeln lite kortare verkar det som med RR jag har en cykel på 35 dagar just nu =)
Hoppet på att bli gravid snart höjs ju enormt när man läser allt här=)
Jag å gubben har ätit i några dagar nu. Äter de vanliga från coop. Tar de sig inte nu ska jag nog köpa dom lite starkare när dessa e slut=)
Vad många som det verkligen verkar ha funkat för, det låter ju inte riktigt som en slump att så många plussat på första försöket efter rosenrot.!
Testade rosenrot för några månader sen, men slutade eftersom jag tyckte min menscykel blev skum. Men nu efteråt när den ordnat till sig så verkar det faktiskt som rosenrot hjälpt mig att korta ner den från 40 dagar till ungefär 28, vilket är jätteskönt! För nog testa med rosenrot igen nästa månad om det inte blir något denna :)