• Anonym (Ledsen)

Missed abort

Jag är så ledsen.... va på UL och det visade sig att fostret dött i vecka 9 . Jag trodde jag var i vecka 15 och har alltså gått och trott att jag var gravid i 6 veckor...
    misstänkte att något var fel eftersom mina gravsymptom försvann men barnmorskan sa att jag inte behövde oroa mig. Däremot sa läkaren på sjukhuset att om man slutar ha bröstspänningar är det troligt att fostret dött...

Fick abortpiller och nu har jag förhoppningsvis blödit ut allt. Känner mig helt tom och vet inte hur jag ska gå vidare.
    Det visade sig även att jag har en bakåtvänd livmoder och att jag hade någon slags inflamation.... bakåtvänd livmoder är det någon som vet något om det??

Vet inte om vi ska försöka få barn igen.... eller vad jag vill säga med inlägget vill mest skriva av mig lite.... finns det någon annan som nyligen fått missfall?

• Svar på tråden Missed abort
  • Xperia
    Isabellee skrev 2010-11-17 13:45:35 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får behålla denna lilla.
    Fick igår kväll en mörkbruna flytningar efter 3 dagars magsmärtor. Så vet inte om det är missfall på väg igen :(
    Håller tummarna för er! Kramar och pepp i massor!
  • Isabellee

Hej!

I torsdags morse så började jag få små blödningar. Framåt kvällen kom det mera och har blödit sedan dess :(
    Hade dock ett uppehåll på 24 timmar (i natt) men sen kom det tillbaka med dunder och brak.
    Det kommer även klumpar så missfall är nu ett faktum känns det som.
    Ska se hur länge jag blöder, sen till gyn för att kolla att allt är borta.

• sommarbebis 2010
    Isabellee skrev 2010-11-21 12:09:49 följande:
    Hej!

I torsdags morse så började jag få små blödningar. Framåt kvällen kom det mera och har blödit sedan dess :(
    Hade dock ett uppehåll på 24 timmar (i natt) men sen kom det tillbaka med dunder och brak.
    NEJ!! VAd tråkigt! Många många kramar
  • Tant Pruselius
    Hej!

näääj !!!
    *styrke kramar*
  • bomullshuve
    Hej!

Nej Usch vad trist. Kramar till dig!
  • airamanna
    Hej!

fy, jag lider med dig... många kramar!!!! 
  • Nettis08

Till TS: Råkade bläddra över: sätt en känsla , det hamnade på wow.... Givetvis tycker jag inte att det är wow att du har fått MA... beklagar verkligen =(

• airamanna

Hej kära vänner! Jag kommer att ta lite FL paus ett tag... men kikar nog in då och då iaf. 

Många kramar och tummar som hålls för er alla!!!!

Tack för att ni finns!Hjärta

kram 

• sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-23 08:08:38 följande:
    Hej kära vänner! Jag kommer att ta lite FL paus ett tag... men kikar nog in då och då iaf. 

Många kramar och tummar som hålls för er alla!!!!

Tack för att ni finns!Hjärta

kram 
    Hoppas du har det bra och att du får det bra även utanför tråden, jag hoppas du kommer tillbaka snart. Jag förstår att du kan behöva en paus, det behövde jag och det var ju allt jag behövde

Du kommer vara saknad och är alltid välkommen tillbaka.

Kramar i massor!