• melina80

BF Oktober 2010 efter IVF

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??

Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Mrs Sara

Det verkar inte vara standard att man får lämna urinprov, sista tiden har jag fått lämna rätt så många, men det är ju för att jag har haft problem.

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Frozen

Då är det nog inte bara jag som inte lämnat urinprov varje gång då, får vara glad att jag haft en så pass problemfri garividitet hittills att extra prover inte behövt tas

• ElsaT

Lämnat urinprov vid inskrivningen och en gång till i början men den andra gången var det jag som ville det, annars hade det nog inte gjorts.
    Gårdagskvällen blev både god och trevlig, goda hemkokta kräftor och en fantastisk Charlotte Russe till efterättTungan ute!

Skuldran gör ont till och från, värst när jag sitter. Gör inte ont alls på natten som väl är och mindre ont då jag rör på mig. Får se hur det går på jobbet i morgon, får väl använda vilrummet i värsta fall...
    Vi ska på föreläsning på Danderyd i morgon kväll i 2,5 timme, kan bli lite småjobbigt kanske... Sambon missade föräldrautbildningen som MVC hade så vi anmälde oss till den här föreläsningen för att få samma information tillsammans.

• Pemberly
    För mig har det hänt stora saker sedan sista jag skrev. Lille bebisen bestämde sig för att komma ut en månad tidigare än berälnat, så nu har jag en liten son. Förlossningen gick bra, men eftersom han är tidigt född fick vi stanna på BB en vecka. Nu är vi dock äntligen hemma.
  • Frozen

Grattis Trifolium, va roligt! Jag hoppas ni mår bra allihop trots att han kom lite tidigt Hur stor var han när han föddes? Kram på dig!

• Jelina068
    GRATTIS Trifolium till prinsen. Skönt att förlossningen gick bra. Vi väntar på en lite förlossningsberättelse och självklart hur lillprinsen mår
  • ElsaT

Grattis trifolium, så underbart att det gick bra med lillkillen! Ser fram emot mer info allteftersom du orkar och har tid. Ta hand om er!

• IdaVi
    Jättegrattis till lilla prinsen trifolium! Vad skönt att ni mår bra! Pussa prinsen från mig! {#emotions_dlg.flower}
    ~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Mrs Sara

Ett jätte stort grattis till killen Trifolium! Ser fram emot att höra mer om förlossningen och sånt Många kramar till er

Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Ewa

trifolium: Å vad underbart, STORT GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
    OJ en månad tidigt. När jag berättade det för min sambo så blev han nervös,    "Herregud, då kan ju våran bebis komma när som helst.."    Javisst kan den det sa jag...hihi

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF