Inlägg från: Ns mamma |Visa alla inlägg
  • Ns mamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Såg att ni hoppat hit nu, så får väl skriva in mig här också :)

1.
    2.
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Ns mamma

Angel20: Vet inte om du såg det i den gamla tråden, men jag är också kungsbackabo :)

Helt sjukt vad det snöar här, skulle ju kunna gå ut och simma i snön i trädgården..hahaha

Nu ska jag lägga mig och sova någon timma innan det är dags för jobb.

• Ns mamma
    Angel20 skrev 2010-02-20 17:46:34 följande:
    ´nej d har jag missat... va kul!! får man fråga vart i kungsbacka?... vi bor på ivarsgård =0) ja shit, d e heeelt galet... vi ska försöka ta oss ner till byn å käka på tio pepe, ska bli intressant å se hur d ska gå till.. sambon har iaf skottat fram bilen...
    Vi bor i Kolla.. Ivars gård är ju också ett fint ställe, vi höll på att byta till en lägenhet där men så fick vi till slut här..
    Åh, alltid gött att äta ute. Vi promenerade till stan förut med sonen i pulka, men det var rätt jobbigt med snön som blåste rätt i ansiktet.

Ha en trevlig kväll, nu måste jag verkligen lägga mig och sova så jag orkar hålla mig vaken i natt!
  • Ns mamma
    Frunpålandet skrev 2010-02-21 15:04:32 följande:
    Hej tjejer!Jag är väääldigt dålig på att skriva här men kollar in då och då för att se hur det går för er:). Jag har haft problem med ischias i några veckor och det tar på orken och humöret... Jag spyr fortfarande vissa morgnar och har fått kallelse till ul ljud först 9 mars (jag är i vecka 17 nu)!Har ni börjat kännt några rörelser från magen än?BF 2a Augusti
    Hej,
    Jag har UL 10 mars i v. 18+3..
    Ja, jag känner av min lillskatt dagligen nu (är andra barnet), så mysigt. Känner du av något?
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga tilljag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    Nej, försvann för några veckor sedan..
  • Ns mamma

Usch, jag är så himla trött och snart är det dags att åka till jobbet för att vaka i natt, jättkul verkligen..

Var inne på Babyproffsen igår och kollade på vagn med sambon, han gillade inte alls min Brio Happy som jag bestämt att vi ska ha :/
    Får väl se om det blir en Teutonia ändå, fast jag tvekar lite pga min längd..

• Ns mamma
    sofie och laura skrev 2010-02-22 13:56:07 följande:
    VAAAAAAAAAA nu har jag missat ngt elin!Bor du i saudiarabien?E det sant gumman Gud vad härligt hur varmt hAR NI DET DÄR?Hur kom det sig att du flyttade dit tankar på att komma tillbaka! Min vänninna var där för 2 år sedan och vi fick massor av "Onda ögon" Klipps från henne Jag gillar de klippsen starkt men dock tappat bort dem =( Berätta mer om hur allt fungerar i min inbox om du inte vill skriva här puss
    Hoppas du vill skriva här elin, tycker sånt här är jätteintressant att höra om!
  • Ns mamma
    elinnnnn skrev 2010-02-22 15:11:44 följande:
    jag inboxade henne istället. blir lite tråkigt om folk skriver till varandra här om annat eller?
    Ok, tycker det är så spännande att höra om hur det är i en annan kultur och så, men jag får väl skriva mina frågor direkt till dig ist så får du svara om du har lust :)
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-02-22 15:42:20 följande:
    Det gick bra att berätta för arbetskamraterna. Alla sa grattis och inga andra komentarer. 2 blev väldigt glada =)
    Härligt att det gick bra!
  • Ns mamma
    the jeryds skrev 2010-02-22 20:38:47 följande:
    jagh ar ingen uppenbar nojja, däremot är jag uppenbart mer hungrig och sugen. finns nästan alltid ngt jag kan tänka mig att stoppa i mig! :)
    Samma här, typ konstant hungrig/sugen :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10