Good morning sunshines :)
Snart skall jag till mvc och mäta magen m.m.
den kära leken skrev 2010-04-20 07:09:54 följande:
God morgon!Igår var jag på MVC och fick information om rygg och bäckenproblem som kan uppkomma under garviditeten. Faktiskt riktigt bra information. Fick med en gäng övningar så det är väl bara att ta plats på golvet varje kväll för att förebygga eventuella problem.
Gud vad bra med lite information kring sånt, bad du om det eller var det sådant de informerade om ändå?
SweetLilly skrev 2010-04-20 08:40:08 följande:
morrn morrn!Jag vaknade tidigt idag, kunde inte sova, kommunen kommer ju idag så då kan inte jag sova. Börjar redan planera vad som ska sägas och göras..jaja.Tycker det känns lite läskigt när folk ska komma och bedöma en, känns inte riktigt bekvämt ska jag säga..Hoppas ni andra får en fin dag iaf!
Lycka till med kommunfolket idag!
tetta skrev 2010-04-20 08:42:50 följande:
Idag är det en sån dag som man vill bara krypa ner under täcket och skrika.Har en timanst som inte funkar. Jag får inte vara sjuk "för du förstår att du inte får ngra pengar då va?" Här går man med feber och frossa och inte får vara sjuk. Ska bli riktigt kul att höra vad arbetsgivaren säger
idag.Nu har min höft totalt ballat ur. Får släpa benet efter mig. Fick en tid till mvc läkaren imorgon...Underbart med foglossning och ischias(välkommen)Vad jag är uppåt i humöret idag! Hoppas ni andra får en toppen dag! Solen skiner....himlen är blå...
Vet precis hur du känner och det är ju sjukt vad utlämnad man är när man går på timmar.. Jag hade turen att få ett vik på 75% nu innan jag blev sjukskriven för mitt ljumskbråck, annars hade det nog varit svårt att få några pengar.. Men du har ju rätt att få ersättning från arbetsgivaren om du fått några tider i förväg (det fick jag ibland innan jag fick viket). Sedan så ska du anmäla till fk också så kan du få ersättning för även de första 14 dagarna om du ej har jobb då..