Vi fortsätter, Bf aug 10
Hon är väl lite yngre än min son (3½)? Han börjar iaf bli medveten om att det kommer en bebis men frågan är om han fattar på riktigt vad det innebär att få ett syskon...
Vi har ju det mesta av allt man behöver till bebben, men kommer nog behöva köpa babyskydd(bilstol) så är det någon som kan tipsa om något som verkar bra? Vilket har ni som redan har?
ok..tycker det är jättesvårt med vilket man ska ha, får försöka hitta något test om vilket klarar olyckor bäst...
elinnnnn: grattis till v.26!!
ang. amning så var jag också lite sådär med hur man skulle göra när jag fick sonen, men för det första så har vi ett mycket bra köpcentrum här där det finns ett amningsrum/skötrum och microvågsugnar för de som ger ersättning/välling med sköna fotöljer att sitta i+ liten lekhörna till äldre syskon. Var där jättemycket i början, men efter ett tag blev jag väldigt bekväm av mig och satte mig på närmsta bänk i princip :D
Jag hade ju alltid lillens snuttefilt över honom så han kunde ju lika gärna bara legat och sovit i min famn, det vet ju inte andra..haha
Hej,
någon inne ikväll? kikar in under reklamen på desperate housewives :)
I vilken v. går man in i sista trimestern? borde ju vara snart för mig då jag går in i v.28 på söndag..