Inlägg från: Ns mamma |Visa alla inlägg
  • Ns mamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-04-20 12:39:22 följande:
    Jag har fått intyg och lämnat till FK. Ja vi får hoppas du får mer än 180 kr/dag då om ni har sån hyra.
    Ja, alltså jag hade ju en bra lön innan jag sa upp mig och den är min nuvarande sgi men kan inte låta bli att oroa mig att ngt skall strula och att de sänker sgin..Den skall ju vara skyddad så länge man är anmäld till arbetsförmedlingen och sen tror jag att den skall vara skyddad 6 månader innan man är beräknad och isf är jag ju skyddad fr o m 31 januari..

Hyran är inte rolig men vi bor så bra man bara kan göra i hyresrätt och skulle inte hyran varit så hög hade jag nog kunnat tänka mig att bo här för alltid.. :)
  • Ns mamma
    SweetLilly skrev 2010-04-20 13:23:31 följande:
    woow säger jag bara!! Nu ringde FK! Jag hade fått en ny handläggare från igår, vilken nu ringde upp mig för att höra hur dte går och hur jag mår, och hon skulle betala ut resterande summa till dags dato!Sen behöver jag bara skicka in intyg från läkaren från 1maj då till BF, så ska det väl ordna sig!! TJOOOHOO!
    Grattis!! Härligt, det ger mig hopp!!!
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-20 13:42:13 följande:
    Hoppas hoppas att det inte ska va några problem.
    hehe, tack..förhoppningsvis går allt bra, får försöka ha lite tilltro nu när man läst alla andra positiva härinne :)
  • Ns mamma
    tetta skrev 2010-04-20 13:46:10 följande:
    Jag såg en stor vattenmelon när jag handlade och bara sa till mig själv. JAG vill ha!Behöver få i mig vätska när man är lakrits sugen hela tiden..Skönt att ha ngra man kan ventilera med.
    ja, vattenmelon är ju så saftigt och gott! Måste hitta lite nyttigare alternativ till mitt sockerberoende :)
  • Ns mamma

Ang. hår så har jag för det mesta också haft långt hår, men i januari klippte jag av det vilket jag givetvis ångrar i nuläget..haha

Precis som jag ofta också växlar mellan att vara brunett och blondin :)

• Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-20 17:11:30 följande:
    Kom ganska så nyss hem efter att ha vart på stan i 2 TIMMAR typ, jag e heeelt död...å lite ont i ljumskarna, det va gudomligt skönt att få sätta sig ner.tack knyzzel för tips om gratis baby box, jag hämtade den idag, hihisåå nöjd så. sen köpte jag en blå snuttefilt i sammet som hålls av en liten typ nalle i form av ett mumin troll, tvärsöt. sen en skalman att hänga på sufletten på vagnen, såå fint :)
    hehe, alltid kul med lite shopping till de små :)
  • Ns mamma

hallå, är det någon inne såhär på kvällskvisten?

• Ns mamma
    carohl skrev 2010-04-20 21:45:59 följande:
    Min lilla är också sjövild. Åh vad glad man blir. Älskar min baby
    Malten skrev 2010-04-20 21:39:08 följande:
    Den lille har sparkat loss här nyss, så nu känner jag mig ganska lugn...
    Har också en vilding i magen..:)
  • Ns mamma
    Pregga skrev 2010-04-20 21:13:25 följande:
    hellu, jag e här :) hahahar haft ett allvarligt samtal med min dotter då det flödar hormoner här åt alla håll...
    haha, kan inte vara lätt med 2 kvinnor i huset..;)
  • Ns mamma
    lullelulle skrev 2010-04-20 21:59:28 följande:
    Hej hej!Jag hoppar gärna in här om jag får :) bf den 20 Augusti.Min baby har också börjat sparka mycket nu och det är sååå himla mysigt. hoppas allt är bra med er!
    Hej hej!
    Visst är det mysigt att känna det lilla livet :)

Är det första barnet?
    Jag har en son på 3½ och väntar lillpojken till 31 juli..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10