• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

Blir sååå stolt :) lilleman gick idag när jag höll han i båda händerna ,hehe min goa prins :)

• ssssssss8

Fult att diskutera någon öppet verkligen!!!! vad vet vi vad som hänt på detta halvår terapi finns, tillfälliga svackor och mycket annat som kan påverka förhållandet
     VILL INTE VARA MED PÅ DETTA !
    Jag hade blivit RASANDE om någon skulle skriva så om mig i någon tråd där jag varit medlem.
    Skriv till hennes inbox istället och fråga hur de har det nu?

Jag hoppar inte på någon men jag vill ej heller skriva fult om någon jag inte känner och vet till 100 hur det VERKLIGEN ÄR!

Diskussionen avslutad för min del!

• ssssssss8
    Bubbis10 skrev 2011-03-28 21:28:33 följande:
    Blir sååå stolt :) lilleman gick idag när jag höll han i båda händerna ,hehe min goa prins :)
    Storasyskonen brukar göra så men jag har funderat om det är okej eller om det tar för mycket på benen, jag har ingen aning faktsikt men han står ju mycket i famnen också förstås, borde kan fråga bvc hur det är med benen.....
    Kul att se iaf att de gör ´framsteg man blir ju alldeles lycklig när man märker att de lärt sig nått nytt
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 21:29:34 följande:
    Fult att diskutera någon öppet verkligen!!!! vad vet vi vad som hänt på detta halvår terapi finns, tillfälliga svackor och mycket annat som kan påverka förhållandet
     VILL INTE VARA MED PÅ DETTA !
    Jag hade blivit RASANDE om någon skulle skriva så om mig i någon tråd där jag varit medlem.
    Skriv till hennes inbox istället och fråga hur de har det nu?

Jag hoppar inte på någon men jag vill ej heller skriva fult om någon jag inte känner och vet till 100 hur det VERKLIGEN ÄR!

Diskussionen avslutad för min del!
    oooppppppsss, har ng  mkraftiga pms? kanske hon skulle låtit bli att ta upp det även i VÅR tråd om hon inte vill ha åsikter?! men du slipper självklart å du har rätt till din åsikt som jag har till min, hon läser vad vi skriver å har hon ngt emot det så e hon välkommen att säja det. hon har själv valt att tala om det öppet här inne med, ja att hon försöker igen!! PUNKT!
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 21:32:41 följande:
    Storasyskonen brukar göra så men jag har funderat om det är okej eller om det tar för mycket på benen, jag har ingen aning faktsikt men han står ju mycket i famnen också förstås, borde kan fråga bvc hur det är med benen.....
    Kul att se iaf att de gör ´framsteg man blir ju alldeles lycklig när man märker att de lärt sig nått nytt
    jag vet inte heller faktiskt,jag testade nu då han även e väldigt stark i armarna å han blev såå lycklig,å jag stolt såklart :) det e skitkul å se alla framsteg,nu har han fattat att han kan ta sig fram med gåstolen OCH dra ner saker på kuppen...hahaha busen..
  • ssssssss8
    Bubbis10 skrev 2011-03-28 21:37:11 följande:
    jag vet inte heller faktiskt,jag testade nu då han även e väldigt stark i armarna å han blev såå lycklig,å jag stolt såklart :) det e skitkul å se alla framsteg,nu har han fattat att han kan ta sig fram med gåstolen OCH dra ner saker på kuppen...hahaha busen..
    Ok snart blir det att ha sterila rum utan några som helst prydnader:)
    Idag så våran lille på golvet och hittade något intressant nämligen grillpinnarna och allt det där som man använder till spisen vi har allt i en ställning och vips så hade han dragit den över sig och så han grät jag kände mig helt kass som inte kunnat vara aktsam nog.
    Så en liten bula bakpå kom det huga!
  • ssssssss8

Bubbis. Varför sover inte din lille på magen vill han inte eller vill inte du undar bara hos oss har vi sovit på mage sen han var två mån ca.
    Nu denna vecka lät jag han sova på rygg första gång och tadaa han sover mycket bättre förut har jag haft så som sagt på mage eller sidan och då har jag vikt täcket så att han inte ska svänga sig till rygg för jag var rädd för kräk som fastnar i halsen eller nåt.

• Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 21:37:43 följande:
    Nej inga pms och ingen mens i sikte faktisktSolig
    haha ok, va skönt då :) haha du kunde ha lurat mig..Oskyldig
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 21:45:17 följande:
    Ok snart blir det att ha sterila rum utan några som helst prydnader:)
    Idag så våran lille på golvet och hittade något intressant nämligen grillpinnarna och allt det där som man använder till spisen vi har allt i en ställning och vips så hade han dragit den över sig och så han grät jag kände mig helt kass som inte kunnat vara aktsam nog.
    Så en liten bula bakpå kom det huga!
    haha aa typ så...men gu va hemskt,lille vännen då...jag hade åxå börjat grina ihop med bebis kan jag lova...sånt händer ju men man får ju sjukt dåligt samvete, som här ida...lilleman ville inte sitta sj utan i mitt knä,men jag skulle äta midda å vips så var en liten hand nere å grävde i min tallrik med varm mat...tyack å lov så brände han sig inte å jag spolade i kallt vatten..dom e så sjukt snabba!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10