• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Kitty 1982

Hej tjejer hur är det med er och era små busar?

Här går det bra och har plussat nu så det kommer bli en december bebis här eller njae det blir i slutet av November iaf pga planerat snitt måste ske pga 2 akuta snitt.

Med skrutt som är 6 mån går det bra men tyvärr e stackarn förkyld och den jäkla förkylningen har fasen ankrat sig fast till max så nässugen är vårt bästa vapen nu.

Hoppas ni andra har det bra

Kram på er alla!

• elinnnnn
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 08:45:52 följande:

Här går det bra och har plussat nu så det kommer bli en december bebis här eller njae det blir i slutet av November iaf pga planerat snitt måste ske pga 2 akuta snitt.

Med skrutt som är 6 mån går det bra men tyvärr e stackarn förkyld och den jäkla förkylningen har fasen ankrat sig fast till max så nässugen är vårt bästa vapen nu.

Kram på er alla!
    hej tjejen!
    med oss är det bara bra. Jo Bubbis la upp länk till din andra tråd och jag vet inte men det känns inte rätt att gratulera. Det låter kanske sjukt men så vitt jag vet vad du berättat förut så är det inte så smart att få ännu en bebis. men det kanske är bättre mellan er två nu.. Men iallafall så tycker jag det är alldeles för tidigt att få ett barn till även om ni har rett ut en massa.  men men det är ditt liv såklart och du väljer själv.
    Hoppas skrutten mår bättre snart.
    Kram till dig med
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 21:56:28 följande:
    Bubbis. Varför sover inte din lille på magen vill han inte eller vill inte du undar bara hos oss har vi sovit på mage sen han var två mån ca.
    Nu denna vecka lät jag han sova på rygg första gång och tadaa han sover mycket bättre förut har jag haft så som sagt på mage eller sidan och då har jag vikt täcket så att han inte ska svänga sig till rygg för jag var rädd för kräk som fastnar i halsen eller nåt.
    Han sover inte på mage dels för att han inte har vänt sig så för att sova själv å sen för att vi fått direktiv om att det ökar plötslig spädbarnsdöd. han ville när han var 3 månader å blev jättefrustrerad när han inte fick,men nu sover han på sidan å rygg...med tutten i munnen hela natten..hahahaha ligger dom på sidan så kommer kräket ut men alla bebisar har en reflex att lägga huvudet åt sidan så det kommer ut oavsett.
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 08:45:52 följande:

Kram på er alla!
    Hej tjejen....
    Va jobbigt att din lille e sjuk,hua..här e allt toppen just nu...men jag måste instämma med Elinnn,jag e ledsen men jag kan inte heller gratulera till ngt jag sj tycker e helt fel. Även om ni har gått i terapi så tror jag inte man löser sådana problem som ni haft/har på 6 månader å dessutom så anser jag att er minsta har rätt till egen tid med dig å sin pappa...
    Hoppas det går bra för er men kan ej gratulera tyvärr...
    kram
  • Kitty 1982

Nu har jag läst lite här och tänker lämna er här nu, ni har nog iaf inget emot det så kan ni snacka skit bakom min rygg som kacklande galna hönor.

ALLA och allt kan ändra sig eller är ni inte medvetna om det?

Fy fan säjer jag.

• Kitty 1982

Bara för att något kanske inte var bra förr kan allt ändra sig.

• Bubbis10
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:13 följande:
    Nu har jag läst lite här och tänker lämna er här nu, ni har nog iaf inget emot det så kan ni snacka skit bakom min rygg som kacklande galna hönor.

ALLA och allt kan ändra sig eller är ni inte medvetna om det?

Fy fan säjer jag.
    Vet du, jag anser inte att ngn snackat skit, vi skriver öppet å INTE bakom din rygg för att du ska kunna se å få en chans att svara för dig!! ja alla kan ändra sig MEN som vuxen så vet man att det inte går å ändra på en människa i en handvändning, jag vet inte vad du hade förväntat dig? att vi skulle gratulera å tjoa när vissa av oss tycker att det är fel??
    Ex-jag å mitt x har haft det så sjukt jobbigt med konflkiter som ni alla vet...jag kommer in å skriver-nu jäklar så ska vi gifta oss efter 6 månader, skulle du tycka att det var rätt då? för isåfall så skulle du vara den enda!
  • Bubbis10
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:59 följande:
    Bara för att något kanske inte var bra förr kan allt ändra sig.
    Vi ALLA här inne ömmade för dig å tycker att du förtjänar såå mkt bättre än det du har/hade!! sen har du en liten på blått 6 månader, du kan inte förvänta dig att alla ska tycka att du gör rätt även om det såklart är DITT val!
  • elinnnnn

kitty: tycker heller inte att det varit skit och bakom din rygg. det har varit helt öppet och riktat till dig att läsa...
    Tråkigt att du lämnar men önskar dig lycka till med allt. Vi ses i framtiden

• Bubbis10

hahaha att jag inte dog av skratt nu, gav lilleman laktulos å katrinplommon som han i vanliga fall gillar...hahaha han rös till av äckel å ryckte i kroppen å såg ut som ett russin i ansiktet å ju mer jag skrattade desto mer höll han på, hahahaha

• ssssssss8

Lite onödigt att skriva ut allt men men....alla gör som de vill tycker hur som helst att ingen ska ta ifrån en glädjen med en gravidetet alla gravideter är unika i sig, ingen är den andra lik och sen kommer ju syskonen ha en lekkamrat vid sidan hela tiden.
    Ett barn ångrar man aldrig men man kan ångra att man inte fick barnet, (min åsikt!)

Bubbis10 skrev 2011-03-29 14:05:54 följande:
    hahaha att jag inte dog av skratt nu, gav lilleman laktulos å katrinplommon som han i vanliga fall gillar...hahaha han rös till av äckel å ryckte i kroppen å såg ut som ett russin i ansiktet å ju mer jag skrattade desto mer höll han på, hahahaha
    Nysningarna brukar vara det roligaste som händer hos oss bara mamma härmar så
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10