• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • kallesfru
    nik70 skrev 2011-03-29 22:46:09 följande:
    Jag har den tråkiga nyheten att meddela att TS, Bubbis10 nu har avregistrerat sig från familjeliv på grund av grova påhopp i andra trådar som gjorde henne oerhört upprörd så hon inte hade något annat val.
    Jag vet att många av er komma att sakna henne, men hon kommer finnas kvar i era tankar, det lovar jag.
    Håll gärna tråden levande, det är något som Bubbis10 skulle uppskatta. 
    Jaja den som sig i leken ger...Hon är väl inte direkt ett offer heller.

Hon kallade ju mej för en idiot för att jag tyckte annorlunda än vad hon gjorde.
    Läs vad hon skrivit till andra, om det finns kvar. Sluta spela offer då du som ex kallat mig för en idiot utan anledning.
  • lillabambi
    kallesfru skrev 2011-03-29 22:41:11 följande:
    Ja lillabambi jag vet faktiskt inte utan vi får se vad den som skrivit det har för svar. Det är inte så att vissa äger rätten att bestämma här inne vem och vad folk ska få skriva. det är fritt för alla. det kan inte vara så att om det inte passar en viss person, så ska den personen anse sig att ha rätt att kalla folk för fula ord. Det är lågt.

ha en bra kväll här inna allihopa. Såg att några av er planerar för semester på andra trådar. Det ser jag också fram emot.
    Nej du har helt rätt! 
  • kallesfru
    lillabambi skrev 2011-03-29 23:03:09 följande:
    Nej du har helt rätt! 
    Jag anser bara att vi alla har rätt att tycka och utrycka oss här inne.
    Ha en bra natt allihopa.
  • ssssssss8
    kallesfru skrev 2011-03-29 23:13:21 följande:
    Jag anser bara att vi alla har rätt att tycka och utrycka oss här inne.
    Ha en bra natt allihopa.
    Sant!
    Jag upplevde också att jag inte ens fick gratulera kitty utan känna mig som en idiot, vi vet ju faktiskt inte hur de har det nu.
  • elinnnnn

ojdå här var det livligt sen jag var här igår!

men men jag är 100 % säker på att både kitty och bubbis kommer tillbaka dock fast med andra namn...

ssssss8: klart du får gratulera henne. jag har inte menat att du är en idiot så hoppas det inte är från mig du fått den uppfattningen :S

• lillabambi

Jag tänker inte lägga mig i det som försigår, bråk hit och bråk dit var väl inte riktigt så det var tänkt! 
    Jag skrev igår här till "kallesfru" att jag tyckte det var helt rätt (se kommentar längre upp)  MEN menade så klart att det var helt rätt eftersom att jag vet ingen bakgrund eller någonting och tycker inte man kallar någon idiot utan anledning men finns det anledning säger jag ingenting! 

• ssssssss8
    elinnnnn skrev 2011-03-30 08:47:18 följande:
    ojdå här var det livligt sen jag var här igår!

men men jag är 100 % säker på att både kitty och bubbis kommer tillbaka dock fast med andra namn...

ssssss8: klart du får gratulera henne. jag har inte menat att du är en idiot så hoppas det inte är från mig du fått den uppfattningen :S
    Nej det var inte från dig

Tråkigt att denna tråd alltid hamnar i trubbel
  • ssssssss8
    lillabambi skrev 2011-03-30 10:46:47 följande:
    Jag tänker inte lägga mig i det som försigår, bråk hit och bråk dit var väl inte riktigt så det var tänkt! 
    Jag skrev igår här till "kallesfru" att jag tyckte det var helt rätt (se kommentar längre upp)  MEN menade så klart att det var helt rätt eftersom att jag vet ingen bakgrund eller någonting och tycker inte man kallar någon idiot utan anledning men finns det anledning säger jag ingenting! 
    Så är det, bäst att inte lägga näsan i blöt, så brukar jag också tänka och inte är det bråk från min sida men jag tror det är lite krångel också i en annan tråd som blivit insyltad här.
    Det började med att Kitty skrev att hon är gravid och ja..... du kan ju läsa själv
    Löjligt är det nog men......
  • lillabambi
    ssssssss8 skrev 2011-03-30 13:20:32 följande:
    Så är det, bäst att inte lägga näsan i blöt, så brukar jag också tänka och inte är det bråk från min sida men jag tror det är lite krångel också i en annan tråd som blivit insyltad här.
    Det började med att Kitty skrev att hon är gravid och ja..... du kan ju läsa själv
    Löjligt är det nog men......
    Jo jag såg att hon är det....
    Kallesfru är det någon ny jag missat eller är det namnbyte? 
  • ssssssss8
    lillabambi skrev 2011-03-30 13:26:10 följande:
    Jo jag såg att hon är det....
    Kallesfru är det någon ny jag missat eller är det namnbyte? 
    Ingen aning...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10