• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • puchelina88

I dag ringer vårdencentralen upp mig kl 8.15 tror ni man får någon tid??!!
    haha hatar sjukvården dom tar inte en på allvar!!
    viktor har en sån otäck hosta han hostar så han kräks och snorig,va på apoteket i helgen men fanns igen hostmedecin till barn under 1 år!!

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-04-04 07:50:44 följande:
    I dag ringer vårdencentralen upp mig kl 8.15 tror ni man får någon tid??!!haha hatar sjukvården dom tar inte en på allvar!!viktor har en sån otäck hosta han hostar så han kräks och snorig,va på apoteket i helgen men fanns igen hostmedecin till barn under 1 år!!

Jag hatar när dem beter sig så, som ju typ är alltid! När jag behövde gå dit när jag bodde i Sverige fick jag alltid överdriva och typ säga att jag höll på att dö för att få nån tid annars fick man bara svar som: Ta panodil, vila och hör av dig om ett par dagar om du fortfarande inte mår bättre. Ring igen, lillen mår ju jättedåligt :S Hoppas ni får tid och medicin och att han kryar på sig. Kramar
  • elinnnnn

Lillan har börjat försöka dra sig upp till stående genom att hålla i bordet. Än så länge har hon inte lyckats men det dröjer nog inte länge. Hoppas bara hon slipper slå sig en massa gånger innan hon lärt sig ;)
    Snart kryper hon nog också, hon är på god väg hon tränar varje tillfälle hon får att ta sig fram.
    Lilla gullegryn

• puchelina88

fick tid kl 11;) hon ja prata med sa att eftersom han är bara snart 8 månader så är de bra att en doktor kollar på honom,men hade han vart äldre så hade vi inte fårr någon tid!!!! hoppas vi får hostmedecin så han kan sova lite!! skriver här sen hur de gick!! hur mår ni???och era bebisar!!??

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2011-04-04 09:09:00 följande:
    Lillan har börjat försöka dra sig upp till stående genom att hålla i bordet. Än så länge har hon inte lyckats men det dröjer nog inte länge. Hoppas bara hon slipper slå sig en massa gånger innan hon lärt sig ;)
    Snart kryper hon nog också, hon är på god väg hon tränar varje tillfälle hon får att ta sig fram.
    Lilla gullegryn
    hehe samma här ser så roligt ut när dom försöker att resa på sig;)
    men dom är ju allt man har oxå allt som är aja baja är roligt att röra så nu säger ja inget när han rör nått han inte får någon som har tips på hur man ska göra???
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-04-04 09:10:28 följande:
    fick tid kl 11;) hon ja prata med sa att eftersom han är bara snart 8 månader så är de bra att en doktor kollar på honom,men hade han vart äldre så hade vi inte fårr någon tid!!!! hoppas vi får hostmedecin så han kan sova lite!! skriver här sen hur de gick!! hur mår ni???och era bebisar!!??
    åh vad bra!! meh vad dumt att inte få tid ifall om han varit äldre.....
    trodde VC var för alla ;)
    Iallafall hoppas det går bra.
    min lilla mår bara bra och det gör jag med :)
    puchelina88 skrev 2011-04-04 09:12:43 följande:
    hehe samma här ser så roligt ut när dom försöker att resa på sig;)
    men dom är ju allt man har oxå allt som är aja baja är roligt att röra så nu säger ja inget när han rör nått han inte får någon som har tips på hur man ska göra???
    jag säger ajabaja ibland, annars är det väl att se till att ta bort saker som är absolut förbjudet, saker som kan gå i sönder eller saker som dem kan skada sig på. glöm inte att barnsäkra ;)
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2011-04-04 09:10:28 följande:
    hur gick ddet?
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2011-04-04 15:08:25 följande:
    hur gick ddet?
    fick hostmedecin till honom bara att avakta och se!!
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2011-04-04 20:03:47 följande:
    fick hostmedecin till honom bara att avakta och se!!
    hoppas han blir bättre av den :)
  • puchelina88
    lillabambi skrev 2011-04-04 21:49:45 följande:
    hoppas han blir bättre av den :)
    i natt va de jobbigt här hemma han host ahela natten,hosta så han kräktes:(
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10