• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    ssssssss8 skrev 2011-03-29 16:25:41 följande:
    Lite onödigt att skriva ut allt men men....alla gör som de vill tycker hur som helst att ingen ska ta ifrån en glädjen med en gravidetet alla gravideter är unika i sig, ingen är den andra lik och sen kommer ju syskonen ha en lekkamrat vid sidan hela tiden.
    Ett barn ångrar man aldrig men man kan ångra att man inte fick barnet, (min åsikt!)Nysningarna brukar vara det roligaste som händer hos oss bara mamma härmar så
    Jag tror jag besparar mig att svara på det översta du skrev för att undvika liite dålig stämning,kort å gott vi tycker olika å det respekterar jag :) Men jag håller dock med om att man aldrig ångrar sina barn!
    så nu var jag väl ödmjuk :) haha

haha jaså? nysningar,? det fanns en jättekul msn video på just en bebis som skrattar hysteriskt när mamman snyter sig, har du sett den? först blir bebis livrädd å sen kiknar av skratt, haha underbart :)
    lilleman här märker ju nu när man tycker att han e rolig å gör det gärna om å om igen så mamma får skratta, hehe goa ungar...aså jag tyckte såå synd om han förut, pratade med en väninna som fick mig å utbrista i asg å han var inte beredd så han blev sååå ledsen å rädd...uch...dåligt samvete härRynkar på näsan
  • ssssssss8
    Bubbis10 skrev 2011-03-29 16:35:39 följande:
    Jag tror jag besparar mig att svara på det översta du skrev för att undvika liite dålig stämning,kort å gott vi tycker olika å det respekterar jag :) Men jag håller dock med om att man aldrig ångrar sina barn!
    så nu var jag väl ödmjuk :) haha

haha jaså? nysningar,? det fanns en jättekul msn video på just en bebis som skrattar hysteriskt när mamman snyter sig, har du sett den? först blir bebis livrädd å sen kiknar av skratt, haha underbart :)
    lilleman här märker ju nu när man tycker att han e rolig å gör det gärna om å om igen så mamma får skratta, hehe goa ungar...aså jag tyckte såå synd om han förut, pratade med en väninna som fick mig å utbrista i asg å han var inte beredd så han blev sååå ledsen å rädd...uch...dåligt samvete härRynkar på näsan
    nej har aldrig sett den men det finns ju en annat klipp där bebisen skrattar åt ett pling, plong, skrattar så han hostar i slutet på klippet
  • kallesfru
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:59 följande:
    Bara för att något kanske inte var bra förr kan allt ändra sig.
    Så sant och nu vet du även vilka som är dina vänner.
    Man lägger inte ut "privata saker" här inne även om du skrivit om det förr.
    Alla har rätt till en andra chans.

Jag önskar dig lycka till
  • lillabambi
    Bubbis10 skrev 2011-03-29 21:26:55 följande:
    så det var DU som skrev om mig anonymt i den andra tråden! Dra åt helvete din idiot!!!
    Vad händer här?????????
  • kallesfru
    Bubbis10 skrev 2011-03-29 21:26:55 följande:
    så det var DU som skrev om mig anonymt i den andra tråden! Dra åt helvete din idiot!!!
    Vad menar du? Kalla inte mig för en idiot. Är det sandlåda här.
    Jag får väl tycka vad jag vill, precis som du.

Låg nivå att kalla folk för idiote
  • kallesfru

Hej!

Jag kan förstå att ni blivit oroliga för Kitty och hennes familj men att hänga ut henne tycker inte jag är oki.

Att kalla mig för idiot och att jag skall dra åt helvete för det..ja det får stå för den som skrev det.

Lycka till med allt Kitty.

• lillabambi
    kallesfru skrev 2011-03-29 22:23:24 följande:
    Vad menar du? Kalla inte mig för en idiot. Är det sandlåda här.
    Jag får väl tycka vad jag vill, precis som du.

Låg nivå att kalla folk för idiote
    Ja idiot har man ingen rätt att kalla någon utan grunder, kan du berätta vad som händer här?
  • kallesfru
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:13 följande:
    Nu har jag läst lite här och tänker lämna er här nu, ni har nog iaf inget emot det så kan ni snacka skit bakom min rygg som kacklande galna hönor.

ALLA och allt kan ändra sig eller är ni inte medvetna om det?

Fy fan säjer jag.
    Verkligen lycka till Kitty.
  • kallesfru
    lillabambi skrev 2011-03-29 22:29:48 följande:
    Ja idiot har man ingen rätt att kalla någon utan grunder, kan du berätta vad som händer här?
    Ja lillabambi jag vet faktiskt inte utan vi får se vad den som skrivit det har för svar. Det är inte så att vissa äger rätten att bestämma här inne vem och vad folk ska få skriva. det är fritt för alla. det kan inte vara så att om det inte passar en viss person, så ska den personen anse sig att ha rätt att kalla folk för fula ord. Det är lågt.

ha en bra kväll här inna allihopa. Såg att några av er planerar för semester på andra trådar. Det ser jag också fram emot.
  • nik70

Jag har den tråkiga nyheten att meddela att TS, Bubbis10 nu har avregistrerat sig från familjeliv på grund av grova påhopp i andra trådar som gjorde henne oerhört upprörd så hon inte hade något annat val.
    Jag vet att många av er komma att sakna henne, men hon kommer finnas kvar i era tankar, det lovar jag.
    Håll gärna tråden levande, det är något som Bubbis10 skulle uppskatta. 

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10