• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    ssssssss8 skrev 2011-03-30 20:55:07 följande:
    Ingen aning...
    nej hon finns iallafall inte längre på fl KONSTIGT nog :/
  • ssssssss8
    lillabambi skrev 2011-03-30 21:06:46 följande:
    nej hon finns iallafall inte längre på fl KONSTIGT nog :/
    Verkligen konstigt!

Nu till något helt annat jag är nyfiken på hur ni har det i sverige med krypandet MÅSTE barnet lära sig krypa eller kan de hoppa om det stadiet, här (finland) är det JÄTTEVIKTIGT att de lär sig krypa innan de börjar gå annars blir det  fysioterapi, bara av nyfikenhet undar jag om de har likadant i norden t.ex.
  • puchelina88
    Bubbis10 skrev 2011-03-28 11:43:24 följande:
    ok, då blir det ingen banan just nu iallafall då...ska ge han katrinplommon om en stund :)det var mig en bestämd liten dam du har, hahaha
    ssssssss8 skrev 2011-03-28 08:46:36 följande:
    Bubbis: Krya på dig hoppas de hittar snabbt vad du har i obalans

Elinnnn: Här är det också kinkigt med temp men däremot inte konsistensen.

Ni som har gåstol, vad säger bvc om detta?

Här är de så hysteriska med att barnen MÅSTE lära sig krypa jag kan tänka mig att det inte är så roligt att ligga på golvet efter att bebisen fått "springa".
    Börjar de inte krypa före 1 år så blir det fysioterapi iaf före de lär sig gå, hur är det i sverige?
    Eller vill de ändå vara på golvet?

Jag frågar för att jag är nyfiken inte för att hoppa på er som använder
    Tack gumman, jag mår bättre nu men väntar på att min utredning ska dra igång, e bara skinn å ben kvar av mig nu typ..
    ang gåstol så älskar ju min lille den å som sagt, varför ligga på golvet när man kan ta sig fram direkt på benen, haha å det går undan åxå...men han kryper faktiskt inte än, å det kan ju bero på att vi alltid bär på honom så han väldigt sällan ligger på golvet å jag tror han kommer gå innan han kryper, min bvc har inte sagt ett ljud om detta mer än att han e väldigt tidig med vissa saker som ex språket, han säjer rent hej, mamma, pappa :) men lite annat som väntar...han kan tycka att det e kul å vara på golvet en stund men mkt roligare e det att springa runt själv, men jag ska fråga om just detta nästa gng jag pratar med bvc, så återkommer jag med vad hon säjer då :)

Kan ju fråga er alla då-Vilka av er ,aså vilka bebisar kryper redan?
    Min prins kryper;)
    men han gillar gåstolen bättre,då kan han komma fram till saker som man inte får röra;)
    den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • lillabambi
    ssssssss8 skrev 2011-03-31 08:58:20 följande:
    Verkligen konstigt!

Nu till något helt annat jag är nyfiken på hur ni har det i sverige med krypandet MÅSTE barnet lära sig krypa eller kan de hoppa om det stadiet, här (finland) är det JÄTTEVIKTIGT att de lär sig krypa innan de börjar gå annars blir det  fysioterapi, bara av nyfikenhet undar jag om de har likadant i norden t.ex.
    nej här är det inget måste att dom ska krypa iallafall inte vad jag hört och jag vet några st med barn som inte alls krypit och börjat gå tidigt istället, min lille började krypa igår iofs på hans eget lilla sätt men han tar sig framåt och står och gungar på alla fyra :)
  • puchelina88

Min prins är sjuk:(
    snorig och hostar tycker såååå synd om honom!!

den 6/8-2010 kom våran älskade son Viktor
  • lillabambi
    puchelina88 skrev 2011-04-01 08:37:30 följande:
    usch stackars liten! min lille var oxå förkyld och hade hög feber i nästan 1 vecka influensa sa dom :( meen är nu frisk som en nötkärna :) krya på han!

kan dra lite kortfattat vad som händer har inte all fakta men antar att du minns kitty? fanns vissa i tråden som inte kunde gratta henne när hon kom tillbaka och hade fått ett + efter hur allt hade varit med den sist födde.  så hon avslutade sitt konto... sen för någon dag sen så kom en kallesfru helt plötsligt hit och denna person som vi tror är kitty, försvann nämligen den oxå efter att jag frågade vem hon var! men iallafdall så har "kallesfru" skrivit ut privata grejer om bubbis ( om jag inte är helt ute och cyklar) och därav har våran bubbis oxå tagit bort sig! 
  • ssssssss8
    puchelina88 skrev 2011-04-01 08:37:30 följande:
    Här är vi också sjuka jättehes är han också stackarn!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10