• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Trollbusarna
    lillabambi skrev 2011-04-07 17:57:18 följande:
    men fy så hemskt! låter riktigt jobbigt, förstår att du/ni sover "med ena ögat öppet" hoppas allt blir bättre snart och att ni slipper detta :(
    Kramar till er! 
    Hur går det för dig? Blivit nått nytillskott???
  • lillabambi
    Trollbusarna skrev 2011-04-07 19:28:50 följande:
    Hur går det för dig? Blivit nått nytillskott???
    Nopp :)
  • Trollbusarna
    lillabambi skrev 2011-04-07 19:54:09 följande:
    Nopp :)
    Fasiken men jag håller mian tummar
  • lillabambi
    Trollbusarna skrev 2011-04-08 09:24:08 följande:
    Fasiken men jag håller mian tummar
    och vem är du?
  • Trollbusarna
    lillabambi skrev 2011-04-08 09:32:01 följande:
    och vem är du?
    Kolla ovan

(Kitty / Nallepuhmamma )
  • lillabambi
    Trollbusarna skrev 2011-04-08 09:33:24 följande:
    Kolla ovan

(Kitty / Nallepuhmamma )
    tänk att jag förstod det...... Men tycker att du gör lite fel för du blandar in den andra tråden här utan att fråga mig om det är okej, jag har nämligen inte gått ut med de i våran tråd men tack då slipper jag det!
    HUr går det för dig? 
  • Oväntad
    Trollbusarna skrev 2011-04-07 19:27:59 följande:
    Hej tjejer hur mår ni?

Vad kul att era små börjat krypa osv.
    Min lilla tös kan ju inte sitta äns själv stadigt Hör gnäll från andra om det med att hon är sen och inte kan krypa,sitta själv eller äns inte provat börja gå.

Hon blir ju 7 mån nu den 15:e.
    Min son kan inte heller sitta stadigt och han blir 7mån den 17:e.. Jag är inte ett dugg orolig för det.. Förväntar mig inte eller att han ska gå heller.. Ålar sig gör han korta sträckor men de blir längre. Glad
  • Trollbusarna
    Oväntad skrev 2011-04-08 21:46:27 följande:
    Min son kan inte heller sitta stadigt och han blir 7mån den 17:e.. Jag är inte ett dugg orolig för det.. Förväntar mig inte eller att han ska gå heller.. Ålar sig gör han korta sträckor men de blir längre. Glad
    Min dotter har börjat "Åla" eller vad man ska kalla det
    Hon lyfter på rumpan och sen kasar sig frammåt
    Sen vänder och vrider hon på sig också.

Orolig är jag inte men man blir nog mer irreterad på att det verkar vara en häxjakt på vems barn som är först med allt mellan många mammor tyvärr.
  • Fröken Catrin
    lillabambi skrev 2011-04-08 09:36:51 följande:
    tänk att jag förstod det...... Men tycker att du gör lite fel för du blandar in den andra tråden här utan att fråga mig om det är okej, jag har nämligen inte gått ut med de i våran tråd men tack då slipper jag det!
    HUr går det för dig? 
    Det hade ju inte varit svårt för oss andra att hitta den tråden.. Rätt som det är så hade ju någon klickat sig runt och sett den.. :)
    Och det var ju inte direkt så att hon basunerade ut något. Hon frågade en fråga. Vilket vi (iaf jag) inte kunde ha relaterat till en tråd du skapat.

Tycker det är så synd att det ska bli otrevlig ton så fort det är något.
    Nellie 1/8-10 <3 -- frokencatrin.blogg.se - min vardag, för den som vill läsa. :)
  • Fröken Catrin
    Trollbusarna skrev 2011-04-09 08:05:40 följande:
    Min dotter har börjat "Åla" eller vad man ska kalla det
    Hon lyfter på rumpan och sen kasar sig frammåt
    Sen vänder och vrider hon på sig också.

Orolig är jag inte men man blir nog mer irreterad på att det verkar vara en häxjakt på vems barn som är först med allt mellan många mammor tyvärr.
    Det är ju så tråkigt när det börjar bli en tävling mammor emellan. Barnen utvecklas i sin egen takt, inte efter hur deras mammor vill det.
    En del är tidiga och en del lite senare. Så är det bara :)
    Men visst blir man glad när dom lär sig något nytt, kanske rent av tidigt. :)

Ibland kan jag känna att jag blir lite rädd för att det ska låta som skryt när jag berättar för vänner och bekanta vad min dotter lärt sig och att jag tycker att hon är tidig. För jag menar ju inget illa eller vill tävla. Så ibland håller jag heller tyst istället för att det ska bli tjafs och tävlan.
    Tråkigt att man inte kan få vara lite stolt utan att man ska få höra att man skryter.

Hur gammal är din lilla nu? :)
    Nellie 1/8-10 <3 -- frokencatrin.blogg.se - min vardag, för den som vill läsa. :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10