Inlägg från: Lysmasken |Visa alla inlägg
  • Lysmasken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-06-10 08:13:37 följande:
    Fy så får jag ofta och hade med mina andra två barn också. Fört blird et som håll och sen som värsta knivhugget    Vanligt dock.
    SweetLilly skrev 2010-06-09 13:19:05 följande:
    jag dricker ramlösa i mängder
    Hjälper det?Gud vad könt din lille blir kvar och att det "bara" var uvi.
    Har inte haft detta innan med mina andra 2. Har ju tagit upp detta med min bm innan för antal veckor sen men då visste hon inte vad det kunde vara.

Sen har jag fått det lite till och från. Men nu har jag haft detta sen i lördags och då har jag inte ens burit den minsta tösen, då vi trodde att det kunde vara det. Men igår fick jag nästan direkt efter jag hade kommit hem med barnen. Sen släppte det och sen så började det igen och släppte inte förrän runt 17-tiden antagligen med hjälp av 2 panodil. Så jag har inte haft ont sen igår kväll.
    Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Lysmasken

Grattis pregga.

Bm ringde äntligen, hon kan inte förklara min hugg. Men jag ska köra in och lämna urinprov. Dock hade hon ingen tid. Så jag ska ju träffa henne nästa vecka när jag har en inbokad tid. Däremot sa hon att får jag så ont igen nu under helgen eller så ska ska jag ringa till fl och så får dom ta och undersöka mig.

Man vet ju inte vad man ska göra här hemma utan att man ska få ont igen. Måste städa mm

• Lysmasken

Morrn

Frukosten avklarad så nu är det tömma diskmaskinen och fylla den igen. Ska åka in till stan (ams) för att få mitt papper påskrivet så man får ut pengar.

Lämnade urinprov igår och dom skulle kolla det samt ta en odling. När får jag veta svaret tro, säkert på torsdag då jag ska dit för att träffa bm.

Då har man 59 dagar kvar och man börjar känna mindre av bebisen. Klart den har ju inte så mkt plats kvar.

• Lysmasken

Åh dessa barn. Jag väntar på att jour vc ska ringa mig 12,30 för att jag ska få en tid till minsta tösen. Hon eller hennes stora syster har stoppat en pärla i ena örat och jag får inte ut den.

• Lysmasken
    carohl skrev 2010-06-11 11:43:43 följande:
    Usch vad jobbigt! Min dotter gjorde också så en gång men som tur kunde jag trycka ut den uppifrån....
    Kan inte det och försökte med pincett men får inte fatt i den. Är rädd att jag bara trycker den längre in.
  • Lysmasken

Har äntligen kommit hem från stan. Vart inne på jour vc kl 13,45 och det tog inte ens 2 minuter sen var pärlan ute. Mkt duktig var tösen min. Satt helt still och skrek inte ens.

Självklart hade jag ju missat att det är studenternas dag. Så packat med folk, mkt bilar. Skulle ju självklart in till mitt i smet för att gå till ams och få mitt papper påskrivet. Men det är fixat nu.

Körde ut till maxi och storhandlade kommer givetvis på att jag har glömt att köpa hambugare bröd. Så det blev ju köra till min lokala affär och barnen hade somnat så jag sprang snabbt in å lika fort ut igen. Å dom sov fortfarande.

• Lysmasken

Morrn på er. Vaknade kl 6,30 men innan man ska sätta sig framför datorn så har man lite å stå i innan.

Var på ikea väla igår och babyland. Inhandlade en byrå till bebisen så man kan förvara han/hennes kläder. En ny teve bänk köptes och soffor tittades ut dock inte beställt någon ÄN men vill och lite annat små skit som kan slinkas ner lätt Oskyldig

En bilbarnstol med bas inhandlades för 1495:- kostar runt 1800-1900 i hstd.
    Längtar till torsdag för då ska man träffa bm och tidigt på lördag morgon så åker vi till kolmården.

• Lysmasken

Förlåt Myran08 välkommen hit. Helt missat att du är ny Skäms

Pregga: Nä jag tänker oxå vänta typ 3-4 veckor innan bf. Är alltid något plagg man har packat ner som man vill ha. Klart bebis kläderna kan man ju packa men inget annat. Går in i v33 imorgon (tisdag)

Haft en väldigt lugn bebis idag men kände den för en liten stund sen. Hihi jag har ju ul nästa måndag Glad, längtar dit. Ska smyga med en lapp till bm och fråga om hon ser vad det är för något. Utan att maken ska få veta. Sen är ju frågan kan jag hålla tyst om det????

• Lysmasken

Men sprutan har jag för mig att mamma är det som får.
    Pregga: du nämde något om din tös fot efter 3 dygn. Det är samma nu. Det är pku-test dom gör, fast nu tas det efter 48 timmar och inte 72 timmar. Sen kollar dom även barnens hörsel.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10