Vi fortsätter, Bf aug 10
Morrn
Ska ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
Morrn
Ska ställa mig å fixa ihop lite deg så man kan baka bröd.
det skulle inte min make tycka. Han säger att han tänker inte hjälpa mig med landet iaf.
Ahhh varför har man inte fixat sina räkningarna varje månad eller satt in dom 
Renoverade vårat hus förra året, har slutfakturorna men har lyckats slarva bort dom smålapparna där det står betalt. Ringt min handläggare på banken om han kan få fram alla summorna, då det var ett byggkreditiv så kan jag själv inte få fram det 
Är så arg på mig själv samt maken att man ska fixa allt sådant själv. Han rör ju inte ens sin egen post, hjälper inte till å betalar räkningarna. Utan det gör jag helt själv.
Vet ju inte hur jag ska sortera mina papper...
Typ månadsvis eller ska jag lägga dom typ statoil för sig, telia för sig mm...
El ska jag ha en egen pärm till allt som rör hushållet, typ lån, hemtele, försäkring, vatten/avlopp, sophämtning...
Hur gör ni????
Morrn.
Nu är det frukost som gäller, sen köra barnen till dagis & sen hem för att städa/plocka lite skräp överallt.
Väntar lite med att plocka, soffan lockar lite mer. El rättare sagt lägga mig på soffan med en filt å somna lite.
Vaken nu, fy fasiken vad gott det var att sova i lugn å ro utan man har barnen hemma.
Var bara snabbt uppe på övervåningen å plockade bort i hallen då hantverkare kommer efter middag & ska kakla golvet där uppe på lilla toan. Så snart kan man använda den med. Har inte funkat på 1 år, så det blir på tiden.
Sista dagen inne i stan imorrn med coacherna 
Ska då beställa handfat med skåp samt spegelskåp till. Får inte vara mer än 45-50 cm har jag för mig.
Sätta mig ner med maken ikväll å beställa ett hörnbadkar som blåser bubblor, men dock inte värmer upp vattnet för det kostar skjortan.
Även köpa 2 nya ytterdörrar samt en tvättho till tvättstugan, så i helgen får vi fullt upp.
Maken ska tapetserar samt måla toan & jag ska tvätta färdigt diverse små saker i tvättstugan så man kan måla där oxå.
Hehe skulle behöva barnvakt hela helgen så man får något gjort.