Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-06-22 21:49:43 följande:
    Jo jag såg det Tyckte du va värd en grattissång
    Naaw jisses.....Skäms tack så mkt, hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:35:55 följande:
    go kväll mina damer. Allt väl?

Då ska man till läkaren i morron å eventuelt få ett snittdatum YESDrömmer
    Hey :)

allt e toppen här, mumsar på glass ,hihi å va skönt å få ett datum så du vet :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:39:53 följande:
    Japp om d nu blir så. jag litar inte på läkare riktigt sedan förra gången. Dem bara skickade runt mig.... Jättejobbigt.
    Oj ja det förstår jag att det e jobbigt...fy asså..man vill ju såklart veta..
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:41:49 följande:
    Fyllar du år?! Men garttis på dejSkål
    *skratt* tack så mkt, japp ena foten i graven nu, hahaha
    sofie och laura skrev 2010-06-22 22:43:43 följande:
    Pregga!
    Din söt nöt hahahahahahaha
    Jag e trött men kan inte sova efter alla babyskrik från förlossningen hahahahha pirrar i magen med att veta att jag får möta mitt barn om 5 veckor på måndag =)

Som ni lla vet är detta 3e barnet men det spelar ingen roll för det är en ny individ ett nytt ansikte och inte minst ett syskon till mina barn.
    Det kommer vara som sagt mycket jobb men det får vi väl betalt för i slutändan med KÄRLEK!!

Gud massor av bebi skrik idag det ekar ff i huvudet på mig =)
    jaaa eller hur, så känner jag med när jag ser en baby ute-snart e det jag som går med min lille i famnen, asså helt galet när jag var ute idag, folk kommer fram å pratar med mig som jag aldrig sett förut, haha en ropade grattis fr en uteservering, hahahaha
    såklart det e ett nytt mirakel, en ny liten individ ju :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:49:06 följande:
    Åhhhh Vad mysigt... Blir ju ännu mer bebissugen nu ju.

Måste bara berätta. Nu när dotter skulle nattas så satt vi å pratade lite om läkarbesöket i morron. Först så blev hon lite rädd å trodde att d va hon som skulle till läkaren, men när jag sa att d va mamma så blev hon tyst en stund. man såg att hon funderade. sen säger sockergrynet: Hämta lillebo, kanfe?!
    Naw hon va så gullig å hade huvudet på sne å undrade verkligen om d var dax nu.
    hahaha åh va söt hon e asså :) lägg in det på den andre tråden :)

Tänke ni skulle få lyssna på en låt som jag älskar, hihi om ni vill asså..
    Knyzzel gumman, tack för presenten :)

">

• Bubbis10

Stod i mataffären idag å känner hur lilleman trycker ut en liten fot i sidan på mig, rent instinktivt så lägger jag handen där, kikar ner å ler för mig själv...upp vid min sida kommer en ung kvinna å frågar-sparkar den, hihi jag svarade,mjo han trycker ut ena foten..haha hon tittade på mig å log å sa-min var åxå igång nyss....jag sänkte då blicken till hennes mage, hihi å frågade vilken v hon var i, hon sa v 29 :)
    Å så frågade hon mig å jag sa v 33 på tors, då svarade hon...ok, ja då har du inte så lång tid kvar nu ju...haha jisses...DEN kändes :)

Å ett feneomen som e lite kul nu är att folk uta som man aldrig sett innan kommer fram å pratar med en :) å tom reser på sig på spårvagnen så jag får sitta, blir så glad :)

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 22:55:04 följande:
    Ja, jag bara längtar!
    Pregga skrev 2010-06-22 22:47:27 följande:
    Oj ja det förstår jag att det e jobbigt...fy asså..man vill ju såklart veta..
    Ja, d va en besvikelse varje gång man varit på MVC:n eller inne på KK i Lund.... Inget nytt mer än ännu en remiss i samlingen till någon du aldrig träffat innan. Dra samma visa om å om igen å få ett hmmm till svar å en ny remiss igen... Höll på så i från inskrivningen ända tills 7:e månaden (kalender). Jätte jobbigt.
    Å jisses va irriterad jag hade blivit då, dom måste väl fatta att man psykiskt förbereder sig?!
    Förstår att du blev besviken på det velet, uch...GRR
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 23:03:24 följande:
    Har lite dataklödd här hemma så jag lyssnar en annan dag.

Jo, hon börjar längta nu efter lillebror. Jätte kul att höra hennes funderingar å hur man ska göra me lillebror, han kan ju inte gå, bara bajsa å sitta i knä. hahahahaha

Va bra att du fick den tänkte att den kanske kunde hjälpa dej med viktuppgången hahahaha

Grattis igen gumman å hoppas att du har haft en bra dag...
    ok, hihi den e såå vacker :) tycker jag iallafall....
    jotack min dotter e mkt otålig nu på att lilleman ska kika ut, så det känner jag igen...men jag tror ganska så säkert att han kommer lite tidigare....känner mig ganska så säker påd et faktiskt.
    haha jaa tack, jag jobbar ju på min viktuppgång, vill gärna gå upp lite mer asså....
    tack så mkt, å jo jag har haft en toppendag :)

Fick paket på posten av Carohl idag med, lovar å lägga in bilder på det ....skulle ha gjort det idag men får ta det imon då jag e skittrött, men det va såå söta saker, å min dotter fick en supersöt väckarklocka med diddl som hon älskar :)
    Så himla gulligt av henne :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-22 23:17:35 följande:
    Pregga skrev 2010-06-22 21:09:54 följande:
    Jag var ju hos min Bm igår å ska dit den 12 te juli igen :) tycker med det känns lite lite men det e ju för att det e såååå spännande, hahaha
    jovisst är det spännande hihi men det stämmer ju liksom inte alls överens med papprena man fick utav MVC. eller jag har iallafall fått ett sånt där det står lite info och då också vilka graviditetsveckor man ska besöka MVC... men jaja kan vara rättså skönt att slippa ränna på kontroller också :D

klart man kommer ihåg din sons namn ;) inget vanligt namn först och främst och inte ditt alias här på FL heller så det är lätt ihopkopplat med varandra :D
    näe men det e ngt jag åxå reagerat på, att det inte riktigt stämmer med vad man läst om besök osv...asså när jag fick lillan så var det mkt tätare kontakt, å jag skulle gärna springa benen av mig dit, hahahahaha
    hihi näe det e la inte så vanligt med hans namn, hans farfar heter Dominico i andranamn(cubanskt)  men va glad jag blev att du kom ihåg :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-22 23:19:49 följande:
    Ja, gör så... E ju bara så nyfiken på allt som e bebisrelaterat. Ska sätta upp spjälsängen i morron så att Thyra kan relatera bättre till hur d kommer att vara med lillebrors "plats". Ska bli så roligt at äntligen få välja lakan å bädda å pynta där inne.
    Han e ju här snart ju!!!!!!!!
    haha jaa jag har ju börjat fixa iordning, lagt ner hans kläder i stl ordning i hans baby blå/vita byrå...ååååhh av min dotter så fick jag första nakllen har jag ju glömt å berätta, jisses...jag kunde inte ha hittat en bättre själv, fick den innan hon åkte, så för ngn dag sedan.
    Hon har köpt en baby kalle anka med blå pyamas på sig-tvärsöt.
    så sa hon, jag kollade på andra men dom kunde han kanske dra loss ögonen på å få i munnen å kvävas så jag köpte denna å jag tycker den e så söt, å säker med=)
    Den ska jag med lägga in, så hans första nalle fick han av storasyster när hon åkte iväg själv å shoppade, å jag e helt ärlig när jag säjer att jag hade inte hittat en bättre själv, den e tvärsöt!

Ska lägga in foto på dem med imon=)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-06-22 23:28:10 följande:
    PREGGA: skönt att dem ställer sig upp och ger dig sittplats och gratulationer när du går på stan hihihi. jag får massa blickar på mig , ibland leendes ibland sura :S känner mig illa till mods då jag tänker att dem ser sura ut för att dem kanske inte själv kan få barn :S hoppas att det INTE är så utan bara för att dem är sura människor hehe

Jag får väl berätta vad som hände mig på flyget från storbritannien och hit..
    flygvärdinnan stannar framför mig och säger åt mig att ta av mitt bälte.
    det gör jag men ser undrandes på henne.
    då tar hon den lilla kudden man fått ifall man vill sova, och lägger den på min mage och sen tar hon bältet över kudden och klappar mig på axeln och säger: så , det är MYCKET skönare. och så ger hon mig ett sånt varmt leende och sen går hon vidare :)
    jag blev så rörd, blir helt tårögd när jag tänker på vilken fin gest det var.
    Hihi jo jag blev helt överrasskad i stan idag över leenden å kommentarer, men min väninna madde som var med sa-men gumman det e inte konstigt, det strålar om dig! haha kanske det gör då :)
    hm, bitter fitt** som ska sura till, va sjutton ska det vara bra för? förstår att du blir illa till mods. grr....
    Naaw vilken gullig flygvärdinna, asså sånt rör till en i hjärtat :) åhhh
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10