elinnnnn skrev 2010-06-28 20:33:41 följande:
pregga: som du redan fått höra, troligtvis är det vattniga flytningar eller urin.
fast du var/är ju säker på att föda tidigare så varför inte :P:P
och som svar på ett inlägg från gårdagen som jag inte kunde citera:
jodå min midsommar har varit fin, bara firat hemma med föräldrar och syskon och ätit en himlans massa nypotatis med gräslök och grädde. köttbullar har jag haft till då jag inte äter sill :D
sen har man ju krängt ett par liter jordgubbar också. köpte 3 st idag för 100 kr. lite bättre med 33 kr/litern jämfört med 49kr/litern i torsdags!!!
idag var jag på ikea för att köpa skötbädd, plastad frotte, tvättlappar och lite tyg som jag ska fixa till att ha som lakan i vagnen. Betalade bara 200 kronor så jag kände jag kom billigt undan, fastän det inte var rea på nåt av det jag skulle köpa, såklart!
och inga sovpåsar hade dem :( Dem har visst inte fullt sortiment men dem skulle ha det sen när utbyggnaden är färdig. får väl se om jag köper nån sovpåse då eller struntar i det ;)
IDAG GÅR JAG IN I V.35!!!!!! HELT SJUKT JU! Tänk att 9 månader snart har gått!
På torsdag ska jag till barnmorskan , tjohooo det ska bli roligt.
Idag fick jag hem mitt stödbälte :D snabb leverans minsann, beställde det i torsdags.
Och ja nu har jag gått upp 20 hela kilon!!!! Usch...........
Jo det var säkert så, då det inte har kommit ngt mer, men vilken smärre chock det blev asså...
jo jag tror han kommer en vecka eller två tidigare, men jag vill inte mer tidigt än så ju..
Å va kul å shoppa på ikea ju, haha Grattis till V 35, helt sjukt va fort det går nu ju....wow, snart har vi våra små med oss....Tog upp det där med att känna på sig ang födseln med min Bm å hon sa det att otroligt nog så brukar man känna sånt på sig, helt otroligt ju. Men det har inte "läckt" ngt mer så..jag har inte nått 20 kg än men jag jobbar på det även om det e segt å äta nu i värmen....va skönt att du fått hem bältet, vad tycker du om det?