Vi fortsätter, Bf aug 10
ja det tyckte vi med! men man måste ju ha gubbar till midsommar ;) :S
tack så mkt....
Köpte jordgubbar ida 2 stora byttor för 40 kr
åh lyckos! 2 stora för 40kr! svenska eller utländska?
ja det tyckte vi med! men man måste ju ha gubbar till midsommar ;) :S
åh lyckos! 2 stora för 40kr! svenska eller utländska?

Önskar er alla en riktigt trevlig midsommar 
puss på er..
Asså min som e såå lugn, känner mig orolig trots att dom sa igår på sjukan att allt ser bra ut...Carohl sa med att hon läst ngn stans att denna perioden så sover dom ca 90-95 % av tiden, jisses...ja min lille verkar vara en sjusovare..haha
hm,kanske har jag en liten trötter till prins..
Barnet kan nu skilja på ljus och mörker och pupillerna kan vidga och dra ihop sig. Precis som en nyfödd bebis sover barnet mestadels av tiden. Nu kan det till och med ha REM-sömn, det vill säga den delen av sömnen som man drömmer under. Barnets lungor är nästan helt färdigutvecklade och deras alveoler är täckta med surfactant som ska hjälpa barnet att andas när det är fött. Det samlar på sig fett som värmer och skyddar och barnet ökar en hel del i vikt under graviditetens sista veckor. Nu ligger det oftast i rätt ställning inför födseln, det vill säga med huvudet nedåt
Nu har jag lagt in foton på presenterna fr Carohl 
samt mina nya inköp samt gåvor fr goda vänner....;)

Jag var så trött att när jag gick och kissade på kvällen så somnade jag på toan och sen vaknade jag som ett åskmoln och blev arg på min sambo för att han sa god natt två ggr, jag tyckte att han "tjatade" då... hahaha