Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

ssssssss8 skrev 2010-06-29 10:11:52 följande:
    Svalen?
    hahahaha trapp uppgången :)
  • Bubbis10

Har ngn annan fått värmeutslag? jag e rödflammig på magen ?!

• Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-29 10:31:55 följande:
    jupp jag får skitknepiga utslag på benen när jag är ute i solen, la ut en bils på bloggen förut på det..
    ok,men va skönt att jag inte var ensam om det...Flört
  • Bubbis10

sweetlily
    kikar på din blogg men var har du bilder då?
    haha gravid kudden, visst e den underbar, haha jag älskar den...mitt x gjorde samma sak som din man..skulle jag vända mig om så var han snabb med att sno den, hahaha
    den blir lite mjukare snart..

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-06-29 10:37:56 följande:
    sweetlily
    kikar på din blogg men var har du bilder då?
    haha gravid kudden, visst e den underbar, haha jag älskar den...mitt x gjorde samma sak som din man..skulle jag vända mig om så var han snabb med att sno den, hahaha
    den blir lite mjukare snart..
    Nu hittade jag :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-06-29 10:41:42 följande:
    Go`morron alla goingar. Sovit gott? Vaknade i natt  med kramp i låren... F-n vad d gjorde ont! Nu börjar nedräkningen på riktigt. Mindre än 25 dagar kvar nu. Köpte en extra chokladkalender i Julas så att vi kan räkna ner dem sista 24 dagarn genom att öppna en lucka.
    Jo, värmeutslag har både jag å dottern i mängder.Gud va bra.  Vi ska dit på söndag hahahaha
    Kramp i låren?? ajaja jag tycker det räcker gott med mina vader!! hua.....ok, men då e det fler som har värmeutslag, asså man e ju mkt mer varm nu i sig själv men sen åxå denna hastiga värme, jag tror vi hade 30 grader här igår....
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-06-29 14:30:12 följande:
    Hej i värmen!

Här är det nu 26 i skuggan och jag får panik. Inte är det svalt någonstans! Har så ont i fötterna nu när de svullnar så jag gråter. man vet inte vart man ska ta vägen. Jag som älskar när det är varmt men nu får jag fullkomligt panik. Ingen matlust har vi heller. Svettas så fort man tänker på att göra ngt. Känner mig som värsta gnällkärringen. :(

Sammandragningarna gör ju inte det lättare precis. Känns som man vill få ut bebisen nu!

Ville gnälla av mig..... :(
    Hihi meh gumman då....man får gnälla, jag tror det med fötterna gäller de flesta av oss att dom svullnar nu,jag har dock inte ont i dom, stackare gråt inte...
    jag älskar åxå när det e varmt ute å har inte ont av det nu alls, många frågar-men e det inte jobbigt att gå gravid i enna värmen? men det tycker jag inte...
    jag har åxå fått mer sd, men dom gör inte ont.
    man får "gnälla" av sig..hihi själv tvättar jag för 4de dagen i rad, men nu blir det nog klart idag..tvättar allt till lilleman....så gött å ha det klart...Glad
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-29 14:53:32 följande:
    hej igen!

Hemma från ultraljudet! Pyret väger drygt 2.2kg och ligger långt ner, dock inte fixerad *puh*
    Helt enligt kurvan och allt är normalt.

Värmen ja, här är det 27 i skuggan, som tur är är det ga nska svalt inne, och kallt på golven så jag kyler mig inomhus Jag sväller som attan av allt nu, t.o.m nu i mina ballerinaskor får jag veck ovanför skokanten när jag tar på mig dem, galet.
    Matlust lika med noll här med, lever på bananer och nån smörgås här och var..
    Oj, va kul å varit på ul :) min väger åxå ca 2 kg, hihi aptiten e ju inte på topp här heller kan jag ju säja...
    tetta skrev 2010-06-29 14:55:14 följande:
    Tvättat har jag inte orkat med. Känns som man ska föda så fort man böjer sig. Annars är allt tvättat. min man ska skruva upp en lampa som jag inte har bestämt mig än vart den ska sitta.

Längtar tills på torsdag. Då går vi in i ny vecka och jag ska till Bm.

Skönt att ni finns! ni vet ju hur det är att vara gravida nu i värmen.. :)
    hihi jag tvättar upp exakt allt nu å nu går sista maskinen för det, allt fr kläder till bärsele,baby gym mm. känner inte av att det skulle vara jobbigt så att det påverkar sd dock. lampa ska jag med köpa en lite, typ vägglampa med nalle puh, eller laban :)
    jaq men visst älskar vi tors dagar, haha då blir det v 34 för oss ju ..hihi men bm får jag vänta med tills den 17de, men sen blir det tätare..
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-06-29 14:53:32 följande:
    hej igen!

Hemma från ultraljudet! Pyret väger drygt 2.2kg och ligger långt ner, dock inte fixerad *puh*
    Helt enligt kurvan och allt är normalt.

Värmen ja, här är det 27 i skuggan, som tur är är det ga nska svalt inne, och kallt på golven så jag kyler mig inomhus Jag sväller som attan av allt nu, t.o.m nu i mina ballerinaskor får jag veck ovanför skokanten när jag tar på mig dem, galet.
    Matlust lika med noll här med, lever på bananer och nån smörgås här och var..
    Undrar om det var ett Tul jag gjorde i tors förra veckan, min prins var 41 lång å vägde 1945 ca :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-29 18:21:03 följande:
    Denna eftermiddagen kunde ju varigt bättre.
     Har lyssnat på mannens gormande och skrik på mig nu och klagan över att pengarna gått till räkningar osv
    Jävla buffel som skrek "Och så ska vi fan ha en unge till ,vi skulle fan göra abort förhelvette".

Jag känner just nu bara vrede,smärta av hans ord samt att tårarna är nära
    Förlåt gumman men din man e ett riktigt präktsvin!!!
    fy 17 va elakt, så säjer man bara inte-spelar ingen som helst roll hur arg man än är!!!
    Vissa saker säjer man inte å han kan ju aldrig ¨få det osagt.
    uch, förlåt men han e ju dum i huvudet!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10