SweetLilly skrev 2010-06-29 14:53:32 följande:
hej igen!
Hemma från ultraljudet! Pyret väger drygt 2.2kg och ligger långt ner, dock inte fixerad *puh*
Helt enligt kurvan och allt är normalt.
Värmen ja, här är det 27 i skuggan, som tur är är det ga nska svalt inne, och kallt på golven så jag kyler mig inomhus

Jag sväller som attan av allt nu, t.o.m nu i mina ballerinaskor får jag veck ovanför skokanten när jag tar på mig dem, galet.
Matlust lika med noll här med, lever på bananer och nån smörgås här och var..
Oj, va kul å varit på ul :) min väger åxå ca 2 kg, hihi aptiten e ju inte på topp här heller kan jag ju säja...
tetta skrev 2010-06-29 14:55:14 följande:
Tvättat har jag inte orkat med. Känns som man ska föda så fort man böjer sig. Annars är allt tvättat. min man ska skruva upp en lampa som jag inte har bestämt mig än vart den ska sitta.
Längtar tills på torsdag. Då går vi in i ny vecka och jag ska till Bm.
Skönt att ni finns! ni vet ju hur det är att vara gravida nu i värmen.. :)
hihi jag tvättar upp exakt allt nu å nu går sista maskinen för det, allt fr kläder till bärsele,baby gym mm. känner inte av att det skulle vara jobbigt så att det påverkar sd dock. lampa ska jag med köpa en lite, typ vägglampa med nalle puh, eller laban :)
jaq men visst älskar vi tors dagar, haha då blir det v 34 för oss ju ..hihi men bm får jag vänta med tills den 17de, men sen blir det tätare..