Vi fortsätter, Bf aug 10
knyzzel skrev 2010-07-04 01:05:50 följande:
Pregga skrev 2010-07-04 00:58:02 följande:
haha ja asså jag la undan saker som ska hämtas på fre bla babylift, men jag har köpt mumin bäddset,badlakan igår,saängkläder igrå, ja en hel del igår men det jag köpte idag var mumin bäddset,sista kläderna,dr browns nappflaskor,amningsinlägg,regnskydd, en mascara till mig själv, haha skor till dottern,samt en kjol å klänning,fräck t-shirt/linne,hylla till hennes rum,simkort till badhuset,..hm, jisses...ja å lite annat...haha lungt, jo jag ska länka en tråd...haha finns en helbild på mig fr förra sommaren där :)
Var ju på stranden idag. Jätte mysigt. Thyra bara älskade d! Vatten, men sen e hon ju född i vattumannens stjärntecken oxå hahaha. Jag fick plockat lite snäckor, stenar, drivved å blås tång i alla fall. Kanske lite i tidigaste laget, men bätter att var tidigt ute så att ingen annan snor d hahahaha
Hihi min dotter e åxå född i vattumannenes tecken å hon älskar å bada-fullkomligt..
jo men det e ju jättebra att vara ute i tid :
Nallepuhmamma skrev 2010-07-04 08:01:50 följande:
Hua har haft världens läskigaste dröm inatt.Drömde att jag såg slemmis (Blodblandadgelé klump i trosan, sen såg jag att vattnet sipprade (Var kolsvart/Missfärgat så vi åkte in till FL där dom var sega och sa vi kunde ta det lungt och vänta och ej hade något där ännu att göra trots att jag kände att lillan var på väg ut så sa dom nej vi kollar inte dig nu osv.
Blev vansinnig och sa vattnet gått och var kolsvart,då blev det lite fart på dom och tog in mig i ett rum där dom skulle koppla på mig den där ctg:n som dom glömde spännafast de rövhålen.
Så jag testade själv men hitta inga hjärtljud,ringde på klockan o sa dom hlömt koppla på den o dom gjorde det men fann inga hjärtljud. Sen hörde dom nåååågot liiiiite men apparaten sa att "barnet är typ död" då blev det akut snitt och jag tror (Vaknade just då) att både jag o bebben inte klarade oss
Fy fan detta är inte första drömmen jag drömmer om att FL personalen är nonchalanta och segar utan har drömt om deras seghet flera ggr nu vilket jag blir rädd för att det skall bli så för tro det eller ej så har jag haft sanndrömmar ALLTID och då med bägge mina barn.
Drömde exakt vad som skulle ske med mina förlossningar osv med bägge de andra barnen också och det stämde.
Ber till högre makter att allt skall gå bra utan komplikationer här för oss!
det kommer inte hända din lille ngt, det e drömmar å vårt undermedvetna om rädsla för det som inte får hända...det kommer gå bra ska du se.
kram