Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-07-03 21:29:50 följande:
    Inte behöver du ha ångest. den tycker kanske om musiken.

Här har man solat hela dagen inte täckt över magen med ngt. Såg folk som var gravida och de tittade snett för man solade. De hade tröjor eller annat som täckte för magen. Jag bara undrar ska jag ha dåligt samvete för bebisen får xtra sol? Inte protesterade den.
    Nu har man en brun fin mage och en kickande bebis!
    Vill inte vara otrevlig, MEN jag fick höra att man inte ska sola magen så nu, bebis gillar inte det starka ljuset å sen så kan du få pigmentfläckar som sen inte går bort å mer leverflcäkar, jag solar inte så å mina prickar ploppar upp som svampar i skogen...haha
  • Bubbis10

tetta skrev 2010-07-03 21:47:40 följande:
    Läste precis att man kan få pigment fläckar i ansiktet.  Uj
    Jag har aldrig haft problem med mina prickar. Svampar i skogen..... hahahaha
    Så såg mitt ansikte ut innan med alla dessa plitor. Hade hela halsen full. Men nu är de borta. Skönt!
    haha men jag blev chockad över mina nya prickar, ja leverfläckar.....
    har dock aldrig haft plitor/finnar å dyl....

Som ni vet så vann ju Carohl 10.000de inlägget här inne å jag lovade att köpa ngt till den som vann, så idag var jag å handlade men hittade inget på lindex så det blev ngt annat litet å då jag vet att hon väntar en dotter så köpte jag detta :) hoppas hon gillar det , hihi
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-03 21:53:14 följande:
    Jag skulle precis skriva det..Att pigmentfläckar kan du få på hela kroppen som gravid...Jag solar oxå magen,men är självklart lite mer försiktig än va jag "brukar va" jag svalkar den oftare å använder Ellas solkräm 50+..

haha å jag sitter med en liten blus över magen, haha

asså jag funderar på en sak-det känns som om det kryper på mig så jag har bett lillan komma å kika på min rygg mm, det killas ju...funderar på om det e huden som expanderar?

Sen har jag fått ont i händerna, eller ja lite öm i fingrarna..antar att dom e svullna...

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-03 21:55:10 följande:
    Det va ju jättegulligt!!!!
    hihi tack :) jo jag tyckte det va sött, hihi tänkte köpt ngt annat om det var ngn annan som vann som gick i blått då, hihi eller ngt neutralt men nu vet jag ju att hon väntar en tös :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:10:02 följande:
    Jätte gulligt. hon blir säkert glad.
    hihi tack, ja det hoppas jag, haha blev helt paff att hon vann, trodde det skulle bli ngn annan då hon inte e inne så mkt, pga jobb osv..
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:34:31 följande:
    ja, d va väl karman som slog till på ett lite oväntat sätt.. hahahaha
    Nå, vad har du gjort i dag? Gissar att ni oxå har haft ett underbart väder!
    haha jaa det måste det ha vart :)
    jag har stor shoppat igen, haha massor..å ska hämta det sista på fre i baby affären, sen e jag heeelt klar :)
    Köpte en massa idag å även till dottern :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:51:55 följande:
    Jaha???????? bara en massa?????????? NYFIKEN!!!!! å d vet du hahahaha
    haha ja asså jag la undan saker som ska hämtas på fre bla babylift, men jag har köpt mumin bäddset,badlakan igår,saängkläder igrå, ja en hel del igår men det jag köpte idag var mumin bäddset,sista kläderna,dr browns nappflaskor,amningsinlägg,regnskydd, en mascara till mig själv, haha skor till dottern,samt en kjol å klänning,fräck t-shirt/linne,hylla till hennes rum,simkort till badhuset,..hm, jisses...ja å lite annat...haha
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:54:22 följande:
    Sorry om d tar lite tid att svara, men jag bloggar lite samtidigt. Tips på intressanta trådar ikväll?
    lungt, jo jag ska länka en tråd...haha finns en helbild på mig fr förra sommaren där :)
  • Bubbis10

jo 600 st tvättlappar, samt våtservetter med, inboxar dig länken moohahahahah

• Bubbis10
    Pregga skrev 2010-07-04 00:59:16 följande:
    jo 600 st tvättlappar, samt våtservetter med, inboxar dig länken moohahahahah
    jo myggnät,å baby borste med, haha nu e det mest apoktesk saker kvar å babyskydd som hämtas på fre, sen e jag helt klar :) å jag fixade allt själv, tjooohooo
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-04 00:54:22 följande:
    Sorry om d tar lite tid att svara, men jag bloggar lite samtidigt. Tips på intressanta trådar ikväll?
    näe du gumman, nu ska du få blogga klart å jag hoppa i säng, hihi natti natt sov så gött :)
    kraam
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10