Pregga skrev 2010-04-26 22:59:36 följande:
mja asså jag har ju gett upp hoppet om att vi ska hitta tillbax till varandra, å jag e tacksam för att han var ärlig å sa som det var, han kom ju hem först idag, har vart borta sen i tors. det e mer .....mja..jag trodde han lagt saker bakom sig, han ska ju bli pappa nu med. frågade han såhär-om det skulle vara jag som gjorde ngt bängt nu när vi väntar barn, vad hade du inte sagt då? jo att jag va oansvarig, dum i huvudet mm....men jag ska inte döma dig. nu e det gjort å du får ta det därifrån. Men jag sa ju det, jag vill inte ta med en bebis dit!! å det förstod han ju men sa att det kommer inte bli så...å helt ärligt, det vill jag inte. hahahaha men du e la en lite tjockis nu, haha vem e inte det....trodde jag skulle kvävas när jag provade mamma byxor idag.... han frågade hur mkt jag lagt på barnet, ekonomiskt. får la se om han tänker hjälpa till, det e ju hans barn med.
Okej, då får du väl vänta å se vilken roll han väljer att ta i barnets liv då. E kanske lite jobbigt att vänta på d, men du ska se att d blir bra till sist, gumman.
Jo, här e d runt, men hon behöver ju inte lägga fram d som om jag har ätit ett helt dagis. I vintras så körde jag fast på parkeringen å pick skotta, backa, salta om vart annat. Hon sitter i baksättet -Vad hände mamma? frågade hon gång på gång lite stressad å irriterad så svarar jag vi har fastnat med bilen..... å så svär jag lite för mig själv (trodde jag). Nått i stil med tjocka jävla bil fan osv....
När vi sedan kommer till dagis så berättar hon stolt för fröken att mamma fastnade med fan-bilen å fick backa för mamma e tjock!