Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ns mamma skrev 2010-04-26 22:33:34 följande:
    hmm, det är inte lätt och veta hur man ska göra för att det inte ska bli så jobbig förändring för dem..jag försöker förbereda sonen så mkt som möjligt och göra honom delaktig..Han  har varit väldigt mammig(du är MIN mamma typ) sedan magen började komma men det börjar lätta lite nu som tur är..:)
    Hon e rätt lugn på den punkte (pappas flicka) å hon fick en ny säng nu för lite sedan så att vi kunde ställa undan bebbisängen (spjälsängen) så att hon inte känner att bebben kommer å tar HENNES säng, men annars så e hon väldigt självständig å ÄLSKAR mindre barn, så jag tror nästan att d blir "min Silas" här hemma.
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-04-26 22:36:05 följande:
    hehe, ja det var välplanerat ;)
    Ja, hon älskar sin nya säng å har inte klöddat en ända kväll över att sova i den  mer att hon inte ska sova alls, utan hon vill busa, kissa potta, dricka vatten, äta godis å gräva ute i sandlådan.... jätte roligt med alla ord å förklaringar som man kan komma på för att slippa sova hahahahah (skrattar tyst för mig själv när jag tänker på henne, gullugnen min)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 22:39:39 följande:
    hahahaha du e ju för rolig...mja inte flytta in iallafall ;)
    Nä, men då gissade jag rätt på alibi, sorry gumman men jag kan inte tycka bra om honom än. Han får kyssa dina tår å ta din skit under en livstid först.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 22:45:33 följande:
    haha så söta dom e asså, alla knep för att hålla ögonen öppna....haha
    japp. Idag var förklaringen nått i stil med att boss (hunden) var kissnödig å d var bäst att hon tog ut han (en pitbull på 34 kg) för mamma var för tjock..... mja.... Tror inte d va.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 22:51:33 följande:
    hahahahaha döör av skratt, gu vilken störtskön liten tjej asså...hahahaa
    Nä, jag förstår att du e förbryllad, för hur man än ser d så vill man ju ha en familj (2 vuxna å lite kids) å då kan d vara svårt att veta vad som blir ett bra beslut i slut ändan.

Ja, d e söta barn som kallar sin mamma tjock..... Tycker jag oxå. asg
  • knyzzel

Då e d bara du å jag här inne IGEN. Alla bara försvannnnnnn plötsligt ju?!

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 22:59:36 följande:
    mja asså jag har ju gett upp hoppet om att vi ska hitta tillbax till varandra, å jag e tacksam för att han var ärlig å sa som det var, han kom ju hem först idag, har vart borta sen i tors.  det e mer .....mja..jag trodde han lagt saker bakom sig, han ska ju bli pappa nu med. frågade han såhär-om det skulle vara jag som gjorde ngt bängt nu när vi väntar barn, vad hade du inte sagt då? jo att jag va oansvarig, dum i huvudet mm....men jag ska inte döma dig. nu e det gjort å du får ta det därifrån. Men jag sa ju det, jag vill inte ta med en bebis dit!! å det förstod han ju men sa att det kommer inte bli så...å helt ärligt, det vill jag inte. hahahaha men du e la en lite tjockis nu, haha vem e inte det....trodde jag skulle kvävas när jag provade mamma byxor idag.... han frågade hur mkt jag lagt på barnet, ekonomiskt. får la se om han tänker hjälpa till, det e ju hans barn med.
    Okej, då får du väl vänta å se vilken roll han väljer att ta i barnets liv då. E kanske lite jobbigt att vänta på d, men du ska se att d blir bra till sist, gumman.

Jo, här e d runt, men hon behöver ju inte lägga fram d som om jag har ätit ett helt dagis. I vintras så körde jag fast på parkeringen å pick skotta, backa, salta om vart annat. Hon sitter i baksättet -Vad hände mamma? frågade hon gång på gång lite stressad å irriterad så svarar jag vi har fastnat med bilen..... å så svär jag lite för mig själv (trodde jag). Nått i stil med tjocka jävla bil fan osv....
    När vi sedan kommer till dagis så berättar hon stolt för fröken att mamma fastnade med fan-bilen å fick backa för mamma e tjock!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 23:10:51 följande:
    asså som han pratar så vill han vara delaktig i sitt barns liv å säjer att det e detta han väntat på i hela livet....men time will tell..... hahahahahaha guu va roligt ju, vilka kommentarer...haha
    Vänta du bara om nått år e d dax för oss igen å då får vi väl starta en tråd "roligt gjort å sagt av barn" hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 23:20:04 följande:
    haha aa varför inte? tycker jag e en jättebra ide :) Min dotter kommer ju åxå med sina kommentarer så man dör av skratt.. nu sist va det ju när hennes kompis hade med sin kanin hem till oss, min dotter har en hane, å kompisen en hona.... dom trivs mkt bra ihop....fööör bra såg vi nu sist då jag vrålade sära på dom!!!! haha min dotter tittar bestört på mig å säjer-mamma det e inte jag som lärt han å jucka sådär!!! hahahaahahahahha
    Naw.... d va väl tur att d inte va hon som lärt han d.... hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-26 23:25:21 följande:
    hahaha aa då hade jag blivit mkt bekymmrad, hahahaha
    d För står jag d hade jag oxå blivit om jag hade läst om en 10 åring som lär kaniner att jucka hahahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10