knyzzel skrev 2010-07-04 22:37:55 följande:
Där kan nog kom in djur, men inte på samma vis, tror jag inte i alla fall. Ska lägga upp bilderna nu.
elinnnnn skrev 2010-07-04 22:01:57 följande:
som sagt har jag aldrig varit med om larver i jordgubbarna, bara hål från sugna fåglar ;) och min morfar hade jordgubbsland och vi brukade plocka där varje sommar under hela min uppväxt :D
här är det bra, bara ont i ländryggen efter tvättandet i badkaret igår. ja vi har ingen tillgång till tvättmaskinerna eftersom den elake hyresvärden inte fixat än...
vad roligt att ha lillebrors säng färdig iallafall :)
jag fixade med vagnen idag, som kommer verka som sovplats den första månaden iallafall, och sorterade bebisens kläder (har inte tvättat allt ännu) och kollade babyskyddet (dvs läste bruksanvisningen så jag förstår mig på alla finesserna :P men det var ungefär likadant som dem andra vi haft)
fy vad förlossningen eller tiden därefter känns nära när man pysslar med "boandet".
MYYYYYYYYYYYYYYYSIGT :D
Usch vad jobbigt. D får han/hon ju dra av på hyran..... För d står säkert i kontraktet att ni ska ha tillgång till tvättstuga....
haha har kollat upp det med flera vänner nu å dom tar sig inte in i jordgubben så som jag var rädd för :)
elinnnnn skrev 2010-07-04 22:39:03 följande:
nä det är nog för surt ;) som sagt jag har aldrig råkat på några djur inuti alla jordgubbar jag ätit under mitt liv, och det är en del om man säger så ;)
Men nä, nu ska jag logga ut och lägga mig ner och kolla på någon film, hoppas jag hinner se färdigt hela innan jag somnar ;)
Godnatt tjejer!
ok, näe jag tror inte det heller, jag frågade ett par vänner nu på tel å alla sa samma sak-den har säkert följt med på ett blad typ...natti natt sov så gött :)