Vi fortsätter, Bf aug 10
Vad tiden flyger iväg, hela 3 år blir hon!

Tjejer
kommer ni ihåg att jag berättade om min dotters kompis, som kommer hit tidigt på morrn å stannar till sent på natten? jag tänkte ju sätta stopp för det men jag har inte hjärta att göra det än iallafall...hon kom 7 imorse då hennes mamma skulle till östra med den större dottern som mår riktigt dåligt, å jag sa åt ungarna-jag har sovit uselt inatt så jag ska bara ligga lite till sen så fixar jag frukost, jag vaknar igen av att tel ringer å undrar varför inte flickorna svarar...så jag går in i min dotters rum, där ligger min tös på sin säng å sover gott...
den andre tösen ligger i fosterställning på golvet å sover....jag kunde inte hålla tillbax tårarna, gu som jag ömmar för denna tös...väckte henne försiktigt å sa åt henna att lägga sig på soffan, som e stor nog på bredden för 3 vuxna, la en filt om henne å gav henne en puss på kinden..hon tittade på mig å log å somnade om....
jag vet ju det att när min prins kommer så kommer inte jag ha ork med henne så mkt som nu, hon e här varje dag fr morrn till mkt sent på natten...bara sover hemma....nu ska dom flytta en liten bit bort så vi kommer inte bo i samma område efter denna veckan....å jo social tjänsten är inkopplade, men jag vet inte hur mkt osv....å jag anmäler INTE! men känner så mkt för denna lille tjej....uch, var bara tvungen att ventilera mig...
Här inne var det tvär dött ja, jaja nu ska jag till posten å skicka paket som jag skulle ha gjort redan igår, suck...
jag har blivit en tisoptimist, haha
Nu e jag här :)
nu e det svullet om fötterna, hua....

Nu hickas det för fullt i magen :)