Vi fortsätter, Bf aug 10
Men jag såg inte klok ut i den, typ som ett mumintroll! Aja, nu blir det inga fler grav. kläder i sommar iallafall!
, jo men den är fr H&M...bara jag som inte vill gå utan byxor under..hihi haha mumintroll..*asg*
, jo men den är fr H&M...bara jag som inte vill gå utan byxor under..hihi haha meh gumman då, nu har du ju avslöjat mig, hihi mitt x kallade mig alltid för sin Huldra..*ler* lite charmigt...
härligt att du sovit bättre inatt, en annan vaknade imorse å mådde riltigt skit-
Vaknade vid ca 10 snåret av att kjag mår illa så jag börjar ulka mig,känner mig svag å matt å ser till min ve å fasa att jag ligger på RYGG! jag sätter mig upp å försöker återhämta mig men illamåendet håller i....jag ringer upp till spicialförlossningen å pratar med dom som säjer-putta på den lille å drick saft, jag gör detta å INGET händer..han reagerar inte ens på mina knuffar...dom sa åt mig IGEN-kom upp med en gng..sagt å gjort, tog ytterligare CTG å träffade en helt underbar läkare.Han mådde hur bra som helst men sov, hon frågade då om jag hade ätit vilket jag inte gjort mer än en rostad brödskiva då jag mådde så illa å då sa läkaren-när du äter mindre så sover bebis mer, när du äter så får den energi å socker kick å sätter fart.
vad det gäller att ngt skulle gå snett så här sent i graviditeten var MINIMAL, hon sa-det föds ca 1000 barn i månaden här i Göteborg, å kanske 1 barn av alla dessa kan få komplikationer.-MEN då har åxå själva graviditeten varit kompicerad, så risken e asså 0.1 % å det gäller ju oss alla här inne.
Men ngt som var riktigt skönt det var att hon tog min oro på allvar å respekterade den, å sa-din oro e minst lika viktigt som ngt annat så vi gör upp en plan för dig nu! jag bara jaha, som vadå?
ja vi bokar upp tid för dig 1 gng i veckan med Ctg samt Tul, å inte för att det finns några som helst medecinskas skäl utan för att du ska kunna känna dig trygg. DET känns så underbart.
Jag frågade åxå om ul kunde skada när man tagit så många å hon sa- det finns olika ul maskiner, dom vi använder här är INTE skadliga på ngt vis MEN om man använder en ul maskin som man tex letar efter njursten med så e det en heelt annan strålning som inte är bra då den är mkt starkare.
så nu vet ni det om tanken slagit er :)
han hade små runda goa kinder åxå :) min prins
å pluttig näsa...jo hon sa det med att 3d ul visste dom inte ännu biverkningarna av...
hellu :)
nu ska här snart lagas mat, å sen tvätta upp det nyinköpta till lilleman :)
En liten fundering jag har asså....
jag har ju 4 st tatueringar å ska göra 2 st till sen när jag ammat klart, mina barns namn på handleden.
men iallafall, jag har ju en på muttan åxå å funderar på att "bygga" ut den samtidigit som jag gör namnen?
japp den gjorde ont, men shit va fin den e asså....
haha min Bm blev helt paff vid mitt första vul..haha