Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sulfur76 skrev 2010-07-06 21:54:32 följande:
    Vilka fina bilder det var
    Hihi tusen tack :){#emotions_dlg.flower} min ljuvliga dotter pratar med lillebror ,hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-07-07 00:21:21 följande:
    NU e jag här. Inboxar dej så du vet d Pregga
    haha japp i know it :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-07 09:20:56 följande:
    Pregga: Vilka fiiiiina bilder! Skrattande
    Knyzzel: Supersöt flicka du har, charmtroll Skrattande
    Nallepuhmamma: Jag har också gått upp 11 kg sen jag plussade, tror att det är helt normalt faktiskt. Grattis till ny vecka!
    Sofie Laura: Haha det var bara en dröm Flört Tror bestämt att jag kommer att gå över tiden men jag hoppas att jag får min sessa i augusti iaf.
    Tackar så hjärtligt Hjärta
    Knyzzel åxå-tack gumman, å din bild var åxå jättefin :)
    Familjen Mu skrev 2010-07-07 10:00:37 följande:
    Väldigt fina bilder Pregga! Ser att du fått hormonrand, har även ni andra fått det?

Jag fick en liten när vi väntade dottern men har ingen alls nu...Kanske inte alla som får det då?! Cool
    Tack vännen , hihi va glad jag blir, jo min rand e jättetydlig Glad
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-07 10:24:56 följande:
    Mm...jo den syns verkligen Tungan ute Hade som sagt en när jag väntade lillan men ingen nu....hehe!

Tog oxå så fina bilder igår (lillans födelsedag) Hon låg med sitt huvud och lyssnade/kände på sin lillebror
    som rörde sig som en vilding därinne! Vill dock inte ha bilder ute på henne på nätet...så kan tyvärr inte visa dem Obestämd
    jojo hihihi, jag hade en exakt likadan med lillan :) jag var likadan innan, la aldrig ut ngn bild på lillan,men nu e hon så stor å vet att hon inte ska prata med ngn främmande  Glad
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-07 11:43:54 följande:
    Jag skulle vilja åka och bada men jag har blandade känslor inför att ha på mig bikini. Alltså jag tycker gravida är jättefina men jag vet inte det känns naket och intimt på ett annat sätt nu...
    Jo men jag håller med dig gumman, skulle känna mig jätteobekväm med att bada nu å blotta mig, hahahaha
    carohl skrev 2010-07-07 13:30:05 följande:
    Jag har fått jättefina presenter av söta Pregga idag. Jag lägger inte upp bilder då hon redan gjort det förut så ni har redan fått sett Skrattande

Tack Pregga gumman! Jättefina och gulliga saker som sagt! Hjärta
    Så lite gumman, ja men du vann ju dom Hjärta Grattis till det :)
    sofie och laura skrev 2010-07-07 14:58:27 följande:
    Heej!

Var ju på Tul idag och min lille i magen verkade växa bra NORMAL kurva.
    Han skattas på att väga ca 2400 g =) och säkerligen på dessa 4 veckor kommer han väga över 3 kg iaf

Älsklingen i magen låg med huvudet neråt så inget tvärläge där inte =)
    Min bebis mådde så bra och jag med.

Pregga vackraste bilderna någonsin"
    tack såå mkt gumman, va glad jag blir Hjärta
  • Bubbis10

Tusen tack alla för komplimanger, det gjorde mig jätteglad :)

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-07 17:01:14 följande:
    Du får förstora ngn av de fina bilderna!!

nu är mannen och barnen iväg på jordgubbs plockning. Mums!
    Idag har man mest tagit det lugnt. Förvärkarna är ju så himla roliga att ha.
    Nu längtar man mest till att den ska komma ut.

Hihi jo det ska jag faktiskt göra :) åh va gött med jordgubbar, e ju mkt mkt nyttigt med jordgubbar när man e gravid, passa på innan man börjar amma :)

jo jag längtar åxå nu, sååå mkt..

Undrar lite över en sak som jäktat mig lite ida.,..

Jag vaknade natten tills idag å hostade, antar att jag svalde fel eller nåt, men iallafall så hostade jag till rejält å fick SKITONT i magen, blev lite rädd då det gjorde ont, men funderar på om det var musklerna/ligamenten?

Har ngn annan vart med om detta? Blev orolig för prinsen men jag har ju kännt honom...

sofie och laura skrev 2010-07-07 14:58:27 följande:
    Heej!

Var ju på Tul idag och min lille i magen verkade växa bra NORMAL kurva.
    Han skattas på att väga ca 2400 g =) och säkerligen på dessa 4 veckor kommer han väga över 3 kg iaf

Älsklingen i magen låg med huvudet neråt så inget tvärläge där inte =)
    Min bebis mådde så bra och jag med.

Pregga vackraste bilderna någonsin"

Guu så skönt gumman, nu vet du att din lille bebis växer å mår bra, hihi som vi oroar oss för de små :)  gu va skönt att den inte ligger på tvären, hihi busungen skrämmer dig med ju...haha

Knyzzel-bedårande bild på din dotter :)

• Bubbis10

Fick bekräftat det jag trodde i mån med, att jag fått karpaltunnel syndrom, vilket e ganska så vanligt som gravid tydligen, inget som stör så direkt mer än att det kan göra lite ont, det är asså när händerna svullnar så en nerv i handleden klämmer ngn nerv å fingrar kan domna å man kan vakna av attd et gör lite ont i fingrar ,händer...

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-07 19:44:56 följande:
    Det kan vara ett ligament. Man kan sträcka sig när man hostar.
    Får oxå ont ibland av hosta och det är ligamentet som är redan uttöjt av magen som drabbas.
    Ok, va skönt å få höra, detta har gäckat mig lite under dagen, har ju käänt honom men tyckt han e mkt lugn idag, men han verkar ha sina viloperioder. Nu ska jag ju på besök varje vecka så:)
    men du tror att det e ligamenten då? för det gjorde skitont, men bara när jag hostede inte innan eller efteråt....asså det låter ju logiskt...
    Tack för att du svarade...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10