Vi fortsätter, Bf aug 10
min ljuvliga dotter pratar med lillebror ,hihi
min ljuvliga dotter pratar med lillebror ,hihi

Tror bestämt att jag kommer att gå över tiden men jag hoppas att jag får min sessa i augusti iaf.

Hade som sagt en när jag väntade lillan men ingen nu....hehe!

Grattis till det :)
Tusen tack alla för komplimanger, det gjorde mig jätteglad :)
Hihi jo det ska jag faktiskt göra :) åh va gött med jordgubbar, e ju mkt mkt nyttigt med jordgubbar när man e gravid, passa på innan man börjar amma :)
jo jag längtar åxå nu, sååå mkt..
Undrar lite över en sak som jäktat mig lite ida.,..
Jag vaknade natten tills idag å hostade, antar att jag svalde fel eller nåt, men iallafall så hostade jag till rejält å fick SKITONT i magen, blev lite rädd då det gjorde ont, men funderar på om det var musklerna/ligamenten?
Har ngn annan vart med om detta? Blev orolig för prinsen men jag har ju kännt honom...
Guu så skönt gumman, nu vet du att din lille bebis växer å mår bra, hihi som vi oroar oss för de små :) gu va skönt att den inte ligger på tvären, hihi busungen skrämmer dig med ju...haha
Knyzzel-bedårande bild på din dotter :)
Fick bekräftat det jag trodde i mån med, att jag fått karpaltunnel syndrom, vilket e ganska så vanligt som gravid tydligen, inget som stör så direkt mer än att det kan göra lite ont, det är asså när händerna svullnar så en nerv i handleden klämmer ngn nerv å fingrar kan domna å man kan vakna av attd et gör lite ont i fingrar ,händer...