Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-18 23:23:27 följande:
    ok, haha jaa du....han kom på ett bättre sätt att fortsätta med sitt skit utan att åka fast, tror han idioten. å jag e less på tomma löften. hihi tack så mkt gumman, blev tom lite stolt över mig sj...hahahaha han tycker att jag ska be hans syster bergatrollet om ursäckt för att jag kallat henne detta, men jag överdriver inte ens. å hon har snackat skit om mig, men det spelar ingen roll enl han. å nu fick det vara nog med hans trams.
    Ett stort pucko e vad han e.

hans syster ska var tacksam för att hon inte fått ett värre ökennamn än så... Jävla apa, ugguggla eller nått i den stillen
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-05-18 23:30:08 följande:
    Ett stort pucko e vad han e. hans syster ska var tacksam för att hon inte fått ett värre ökennamn än så... Jävla apa, ugguggla eller nått i den stillen
    RUGG-UGGLA ska d stå. Har nationelt prov i morron så jag måste gå å lägga mig nu. Håll tummarna för mig. Kommer nog in ca denna tiden i morron, möjligen tidigare. E ju ledig från jobbet:0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 23:36:22 följande:
    hahaha asså saken e denna att hon bokstavligen ser ut som ett bergatroll, har tom skäggväxt!!! asså när mina vänner skrattat åt namnet bergatrollet så har jag visat bilder å dom har tystnat tvärt å sagt-oh my god, du skojjade inte, du överdriver inte ens ju..... å det gör jag inte, sen e hon som en man i sättet, ska slåss me män på krogen för att sen ringa sina bröder å be om hjälp. MEN saken e denna att min kärlek till min son e starkare än mitt agg till hennne å hon kommer ju bli hans faster, visst kunde jag ta det steget att inte vara osams, men å säja förlåt? nej för när jag gör det så menar jag det annars så säjer jag inget alls.
    hahahaha... hon har kanske bar ett väldigt speciellt sätt att ragga på hahahaha

Jag har för mig att neandertalarna klubbade ner sina "kvinnor" första innan dem släpade hem dem i håret.. Hon kör kanske på d konceptet?!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 23:42:35 följande:
    hahahaha aa jag misstänkte att det va det ordet du menade, jag ska med sova..e helt slut.....Lycka till gumman, det kommer gå bra ska du se...skriv å berätta sen.klart jag håller tummarna för dig, hihi Bamsekram
    Tack. D ska jag göra. sov gott kram kram
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-21 22:56:13 följande:
    Blev smått förbannad i en tråd såå risken finns att jag blir avstängd...suck...
    Nä men, vad har du nu skrevit?!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-21 23:17:33 följande:
    asså jag blev förbannad, det e en tjej som blivit kraftigt misshandlad av sin kille å nu upptäckt att hon är gravid, lämnar han å vill behålla barnet å då skriver ett riktigt pucko att, klandra inte pappan sen-DU gjorde valet att behålla å du är egoist mm.. blev fly förbannad. har man suttit i en liknande situation själv så skulle man aldrig säja så, men ska det krävas det för att känna lite empati för andra?! GRRR
    hahahahaha vilket as alltså! Å VAD SKREV VÅR PREGGA DÅ MÅN TRO?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-21 23:23:28 följande:
    hahaha att det typ var en sjuk pers som pratar utifrån idioti å saknar helt empati för andra mm...hahaha
    Okej... men jag tror ju inte att du blir avstängd bara för d?

Hur e d annars?
    Själv så har man haft 3 prov denna veckan... E helt slut i huvudet. Jobbar på som vanligt. Lill-prinsen sparkar så att d gör ONT. Dygnet runt e han igång. Antingen så sover han aldrig eller så sparkar han i sömnen oxå. Har bara 74 dagar kvar nu. Helt sjukt ju!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-21 23:33:24 följande:
    mja jag skrev ju -du kan ju inte vara frisk i huvudet med....hahahaha å det e påhopp enl Fl,s regler. mjo jag mår bra, har sovit uselt det sista så jag somnade förut å sov flera timmar, vaknade nu på kvällen igen..3 prov?? hua va hemskt..urk.. haha så din prins e heeelt vild :) min har varit såå lugn de sista 3 dagarna att jag började bli lite orolig, men jag känner ju han varje dag men på ett annorlunda sätt bara, det e inte de där rejäla knuffarna längre utan med drag...typ..eller hur ska jag förklara som om han knör.... 74 dagar, wow..helt fantastiskt ju, hihi jaa det närmar sig å nu e man inne i trimester, wooohooo tänk när vi började här inne å var i v 7 typ..hahaha såå kul å följas åt, ska bli spännande å se vem som föder först. jag sa det till Carohl idag, undrar om man tänker på att skriva här inne då-nu åker jag in till BB det e dags..hahahaha jag ska försöka det iallafall :)
    D tror jag säkert att du kommer att göra. Vi får säkert följa med in på din förlossning oxå via din bärbara hahahaha
    Dragen eller att han typ trycker/sträcker på sig känner jag igen. Han gör så speciellt när jag kör bil eller sitter på familjeliv å e d så att man inte ändrar ställning så kommer sparkarna å då tar d inte lång tid förens man e helt öm snett ovanför naveln typ. Idag fick han in en sådan fullträff så att hela jag hoppade till reflexmässigt. D var inte alls skönt. Nästan lite läskigt
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-21 23:46:36 följande:
    hahahaha risken finns ju för det asså....att ni får vara med på förlossningen åxå..*asg* jo men exakt, han trycker sig å sträcker la ut sig typ...å ngn liten knuff men inte alls som innan, antar attd et börjar bli trångt..samma här, när jag sitter å skriver här...eller nåde mig om jag lägger mig på sidan nu, då..jisses..då kan jag få en rejäl spark,knuff rakt ner i madrassen tills jag flyttar på mig, vilket jag såklart gör..hahaha han kör med mig redan,denna grav var såå annorlunda än min första så det känns lite som att det e första gng igen..hm... hon natalia har öppnat en ny tråd om x, hahahahhaha
    Ja, denna graviditeten har inte varit alls lika som den med lillan. Hon var så snäll. Sparkade lite då å då. Hade lite illamående, men spydde aldrig. Kunde sova hur jag ville ganska långt in i graviditeten, inga känningar eller foglossningar (som jag kände av) å arbetade problemfritt till 4 veckor innan hon kom, men nu jag har ont i alla fogar å ryggen, kan inte sova som jag behagar å måste kissa konstant på nätterna. Kar mått illa långt in i graviditet en å gick ner 7 kg dem första 2 mån. Varit mycket sjuk/förkyld å som sagt han sparkar hårt... Jätte hårt!

Jasså har hon? D kunde jag nästa tänka mig
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-22 00:06:57 följande:
    Oj, ok för mig har det vart tvärtom, med lillan så kräktes jag konstant i 3 månader, sen foglossning som fick mig å skrika rakt ut..å blev sängliggandes ibland. denna gng mår jag jättebra, har inte mått illa en dag, inget ont..å mår prima :) men fick röda små små prickar på magen/bröstet idag...kikade nyss å dom e kvar, men kliar inte..undrar vad det kan vara....
    Jaha... Vad lustigt d e! Att d kan skilja så mycket från grav. till grav. Mina röda prickar blir vita/gula efter ett tag å kallas finnar å lillan har små små prickar på rumpan nu sedan vädret blev varmare. Jag tror att d e värmeplidor.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10