Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-05-12 20:00:34 följande:
    Läste igenom Kallelsen flera ggr idag =) Jag kommer att komma in på inskrvnings samtal den 2/8 och det kommer ev att ta hela dagen står det. Där skall jag träffa en BM samt narkosläkare och snitt läkaren. Där kommer vi gå igenom allt=) Sen dagen efter den 3/8 kommer jag att få se mitt älskade barn! Jag har ett bestämt datum då mitt lilla barn kommer att komma!! Mitt lilla kärleks barn mitt 3.e ! Gud vad roligt men ännu ett tag till tjingeling
    Grattis gumman. Jätte skönt för dej ju!
  • knyzzel
    augustibarn10 skrev 2010-05-13 18:48:29 följande:
    Går du inte in i vecka 27 imon? Jag har också bf den 19 augusti, men jag byter vecka på fredagar...
    å va kul med fler som e inne. Hur e d?
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-05-13 20:08:31 följande:
    hej alla fina tjejer! jag har ju kommit hem till sverige nu, ÄNTLIGEN :) helt underbart att få träffa familjen igen, 11 månader sen sist ju :S resan gick rättså bra, lite läskigt var det allt att flyga särskilt vid lyft och landning. det blir ju sånt tryck, jag trodde ett par ggr att jag skulle föda hahaha som tur var så stannade lillan inne i magen :D men nu är jag här i sverige iallafall och har inte så mycket tid att vara inloggad. jag är nu i sjunde månaden, känns ju inte klokt! nyss vart man ju i tredje :) dessutom tredje trimestern och bara 88 dagar kvar tills BF :D så häftigt!
    Hej å välkommen hem igen.... Ja vist flyger tiden nu.... har bara84 dagar kvar å gick in i vecka 29 idag. fattar d knappt, men så e d!
    SweetLilly skrev 2010-05-13 20:42:21 följande:
    Ja det känns lite overkligt, hehe. Ska fota den och lägga upp en bild imorgon! Jösses..om några månader är man mamma..känns..konstigt. Men kul
    Vi har oxå shoppat en hel del nu å jag har lagt upp lite av d i baby-galleriet (om någon e nyfiken)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:03:25 följande:
    Grattis till alla er som gick in i ny V idag, hehe gjorde jag sj med ju, V 27 =) som sagt, nman kan bara älska torsdagar. Idag har varit en dag....mja tuffare än ngn annan på länge å det har vart mkt tårar, men inga mer nu. Mitt x...en empatilös jävel utan känsla eller respekt för andra. Vi hamnade i ett riktigt praktgräl, då han kallade mig h*ra,grisFi**a mm, å sen slet han sönder min mamma blus.... NEJ jag ska inte släppa in han igen, även jag har mina gränser för vad som är ok. å detta är låååångt gånget över den gränsen. Jag grät som en unge men så fort han var ute ur lägenheten så sänkte sig lugnet igen... Nu undrar jag, kan min oro idag, å ledsamhet påverka barnet så det sätter igång förlossning eller att han mår dåligt? För övrigt så mår jag ju bra. Vi hamnade i en diskution ang hans hemska syster bergatrollet, sänd fr helvetet själv!!!! Många pratar om en hemsk svärmor, jag lovar att tom dom e drömmen i jämförelse. han fick det till att jag tvingade han å välja mellan vårt barn å sin syster, trots att jag upprepade gng sa att det INTE var så, jag sa bara att haggan inte var välkommen i mitt hem. Men han menar att HON är fam till MIN son!!! NEJ NEJ, Hon är släkt, inte fam. hans fam är i detta hemmet här. så sa han, min syster går före dig så du vet det, men jättebra-där är dörren så försvinn!! För första gng någonsin på dessa 3 år så såg jag att han fick kämpa med tårarna, å JAG fick dåligt samvete..trots att han sitter å säjer att jag e sjuk i huvudet, störd,osv...han smällde i mina möbler, å betedde sig som en idiot!!! Å att han får mig att bli förtvivlad rör han inte i ryggen tydligen...så varför får jag dåligt samvete?? jisses, jag har väl all rätt å neka hans syster i MITT hem! Vi diskuterade jul osv, å han trodde att han skulle ta vår son som då är 3 månader med hem till henne, UTAN mig som ska amma!!! FETGLÖM! jag är mamma till detta barn, men han beter sig som om det e hans syster å HAN som ska ha barn...helt sjukt ju gapade om att hon är hans faster hit å dit, min sons familj, å att MIN son kanske föredrar hans fam före mig, typ bergatrollet då. haha tillåt mig små le. en mammas kärlek, det finns inget större, å det kan INGEN inte ens han ta ifrån mig. Nu ska han ju på rätteghång å jag kan inte låta bli att undra om han kom å först fjäskade för att han ville ha min hjälp....eller om det var gemensam vårdnad som lockade, vilket jag inte hade gett ändå. Ham skrek om att jag inte skulle få ha dop,jag skulle inte få välja gudmor, osv osv...för jag var bara 50% föräldrer. jag svarade helt lungt, du har inget å säja till om-å jag är 100% mamma!!! Han stormade ut efter att jag sa åt han å dra åt helvete... jag grinade en stund...å¨var mkt upprörd, kan detta ha skadat min son?
     Shit gumman vilken skitdag du har haft, men nej, D har inte skadat din lilla prins. D har jag mycket svårt att tro, Men helt rätt ut me fanskapet. Som man bäddar får man ligga å han har f-n inte bäddat ordentligt på ett tag kan jag säga. d blir ränstenen för den idioten. D e helt normalt att du får dåligt samvete. D får människor som har ryggrad å vet vad som e rätt å fel.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:23:22 följande:
    jo det har vart en kämpig dag .....:( jo nu räcker det även för mig, jag har tålamod som en ängel när det gäller dom jag tycker om..men men även jag har en gräns såklart. å som jag sa till han XXXX jag älskar dig, MEN jag älskar mina barn mer! å dom går alltid först, ALLTID! jag kommer inte hindra dig fr att träffa din son om du sköter det snyggt o beter dig å visar respekt, men än sålänge så har du inte lyckats med det! jag tänker inte låta ngt av mina barn höra att du kallar mig dessa saker osv. Min dotter var inte hemma såklart, kommer hem i helgen.... jag får dåligt samvete trots att han säjer att allt e mitt fel, jag e störd,sjuk i huvudet,, psykopat mm....bara för att jag såg att han blev ledsen. *SUCK* jag bad inte han å välja, utan sa bara-Vad det gäller familjehögtider så tar du med dig oss vare sig din syster gillar det eller inte, eller så bör du säja-men XXXX du är min syster , MEN jag har valt å leva med sammie å skaffa barn med henne, å det får du respektera! man bjuder inte en på jul men inte hans partner! för då ska han ju inte gå alls, vi skulle ju vara hans fam?! Då anser han att jag vill gå emellan han å hans syster. Sen sa han, tar du min son ifrån mig, så lovar jag att skära halsen av dig, fattar du?! jaja då får han säkert vårdnaden. pucko.
    Nä, smart e han inte känd här inne för att vara. Men upp me hakan: allt han bara vräker ur sig e ju täcken på att han börjar bli riktigt desperat nu. Bebbis på väg, hans syster som säkert e likadan mot honom som han e mot dej (fast han e inte lika stark som du å säger ifrån) å nu rättegång... le inte gumman! Du ska as garva åt han! Vilket pucko.

Familj är förälder å deras barn. Släkt är resten. D e nog inte bara din son som behöver få sin navelsträng klippt (i augusti). Ditt X skulle nog oxå behöva d. hahahahha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:25:29 följande:
    så du tror inte min lille prins blivit ledsen eller farit illa när jag blivit upprörd?
    Nä, inte farit illa, men d e säkert så att han har känt av d på din röst iallafall, men d e ju inget jag tror att han skulle vilja komma ut tidigare för. Snarare krypa upp längre för att slippa idioten (ditt X).
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:37:22 följande:
    hahahaha jo det har du helt rätt i :) asså jag mår ändå helt ok, bara lite trött nu...kan nog stämma mkt bra som du säjer ang bergatrollet,hon styr han helt å hållet. sjukt e det!! tack gumman :)
    Ja, D E SJUKT OM NÅTT! Insest kan d kallas här i Sverige om man far en förkärlek till nära familjemedlemar:0/
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:43:38 följande:
    haha jo antagligen, min lille prins mjo jag tror ju inte att förlossningen e igång för jag känner mig lugn, å har inte ont. men jag vill att han ska må bra, å det ska vi göra nu utan assh hole,et...
    Tycker jag låter som en bra idè. man behöver bara ett rövhål i sitt liv å d e d man skiter me hahahahaha

Jag har lagt in lite nya bilder från vår shoppingrunda i galleriet å från ponnyridningen med Thyra i hennes galleri. Du kan väl gå in å titta?!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:47:54 följande:
    jo asså saken e denna att mina vänner har ifrågasatt flera gng vad han har för relation till sin syster egenteligen å jag har blivit förbannad, men nu börjar ju tom jag undra.. Hon går å säjer till folk att jag förstör hennes brors liv genom att behålla vår son!!!!! mitt x säjer att det e det bästa som hänt han någonsin så när jag sa vadf hon sagt så svarade han, jaja men det får stå för henne, jag e lycklig för vår prins å jag älskar honom. Sen får hon säja å tycka vad hon vill???!!! men jag tycker att han i det läget skulle säja ifrån! Grrrr sen sa han, men jag har valt å skaffa barn med dig, å ingen annan å jag har väntat länge. men hur kan han då acceptera sin systers beteende?
    Nä, d e riktigt skumt..... jag hade blivit super arg om min bror/syster sagt så. Kanske brutit kontakten ett tag beroende på vad jag hade fått för svar från vederbörande när jag ställt dem mot väggen.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-13 23:51:55 följande:
    ÅÅhhh vilken söt liten busa :) såg såå stolt ut på hästryggen ju :)
    Ja, eller hur. Hon var stolt som en tupp där hon satt å hon fick betala själv (med pappas pengar hahahahaha)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10