Pregga skrev 2010-05-13 23:03:25 följande:
Grattis till alla er som gick in i ny V idag, hehe gjorde jag sj med ju, V 27 =) som sagt, nman kan bara älska torsdagar. Idag har varit en dag....mja tuffare än ngn annan på länge å det har vart mkt tårar, men inga mer nu. Mitt x...en empatilös jävel utan känsla eller respekt för andra. Vi hamnade i ett riktigt praktgräl, då han kallade mig h*ra,grisFi**a mm, å sen slet han sönder min mamma blus.... NEJ jag ska inte släppa in han igen, även jag har mina gränser för vad som är ok. å detta är låååångt gånget över den gränsen. Jag grät som en unge men så fort han var ute ur lägenheten så sänkte sig lugnet igen... Nu undrar jag, kan min oro idag, å ledsamhet påverka barnet så det sätter igång förlossning eller att han mår dåligt? För övrigt så mår jag ju bra. Vi hamnade i en diskution ang hans hemska syster bergatrollet, sänd fr helvetet själv!!!! Många pratar om en hemsk svärmor, jag lovar att tom dom e drömmen i jämförelse. han fick det till att jag tvingade han å välja mellan vårt barn å sin syster, trots att jag upprepade gng sa att det INTE var så, jag sa bara att haggan inte var välkommen i mitt hem. Men han menar att HON är fam till MIN son!!! NEJ NEJ, Hon är släkt, inte fam. hans fam är i detta hemmet här. så sa han, min syster går före dig så du vet det, men jättebra-där är dörren så försvinn!! För första gng någonsin på dessa 3 år så såg jag att han fick kämpa med tårarna, å JAG fick dåligt samvete..trots att han sitter å säjer att jag e sjuk i huvudet, störd,osv...han smällde i mina möbler, å betedde sig som en idiot!!! Å att han får mig att bli förtvivlad rör han inte i ryggen tydligen...så varför får jag dåligt samvete?? jisses, jag har väl all rätt å neka hans syster i MITT hem! Vi diskuterade jul osv, å han trodde att han skulle ta vår son som då är 3 månader med hem till henne, UTAN mig som ska amma!!! FETGLÖM! jag är mamma till detta barn, men han beter sig som om det e hans syster å HAN som ska ha barn...helt sjukt ju gapade om att hon är hans faster hit å dit, min sons familj, å att MIN son kanske föredrar hans fam före mig, typ bergatrollet då. haha tillåt mig små le. en mammas kärlek, det finns inget större, å det kan INGEN inte ens han ta ifrån mig. Nu ska han ju på rätteghång å jag kan inte låta bli att undra om han kom å först fjäskade för att han ville ha min hjälp....eller om det var gemensam vårdnad som lockade, vilket jag inte hade gett ändå. Ham skrek om att jag inte skulle få ha dop,jag skulle inte få välja gudmor, osv osv...för jag var bara 50% föräldrer. jag svarade helt lungt, du har inget å säja till om-å jag är 100% mamma!!! Han stormade ut efter att jag sa åt han å dra åt helvete... jag grinade en stund...å¨var mkt upprörd, kan detta ha skadat min son?
Shit gumman vilken skitdag du har haft, men nej, D har inte skadat din lilla prins. D har jag mycket svårt att tro, Men helt rätt ut me fanskapet. Som man bäddar får man ligga å han har f-n inte bäddat ordentligt på ett tag kan jag säga. d blir ränstenen för den idioten. D e helt normalt att du får dåligt samvete. D får människor som har ryggrad å vet vad som e rätt å fel.