Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-05-14 00:00:07 följande:
    Knyzzel gumman, det va så roligt att få prata med dig igen å det gör jag gärna snart igen, men nu måste jag sova, e helt slut efter idag..... men kommer vara inne imon kväll, hoppas du med e det?! natti natt, sov gött....kram
    Ska oxå sova nu. Börjar jobba halv 8 i morron till 16 så d blir en lång dag. Vet inte om jag orkar i morron. Måste kolla igenom matrialet inför nationella provet på onsdag & tordag. Sov så gott!
    knyzzel skrev 2010-05-13 23:55:06 följande:
    Ja, eller hur. Hon var stolt som en tupp där hon satt å hon fick betala själv (med pappas pengar hahahahaha)
    Jo d blir spännande hahahahaha eller ska ha abonnemang på sin mob. hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-14 22:13:39 följande:
    haha men asså madde ser bra ut, jättefin faktiskt. såg lite olika bilder på lady gaga å vissa var hon ju mindre fin på, men de med solglasögon så var det en kopia rakt av. haha hihi gör du så :) när folk nu 4 dagar har frågat om jag ska föda snart så tänkte jag, näe nu får madde trycka av ett par snabba kort, sagt å gjort...å visst e man hemma blind :)
    OJ vilken mage du fått nu gumman. Grattis. Den e jätte fin.

Någon mer som lagt in lite nya bilder på nått?
  • knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-05-14 22:20:29 följande:
    nja jag la på magen i förra veckan i vagnen igår, funderar på en magbild imorgon..
    D kallar jag mage. E d bara min som inte har väx på ett tag:0/

Super snygg vagn!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-14 22:25:46 följande:
    hihi tack så mkt söt nöt :)
    Nä, nu ska jag kissa för 11 eller 12 gången i dag sen ska jag titta lite TV å TRYCKA i mig blandgodis hahahaha... Ha en trevlig helg på er
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-05-15 09:49:43 följande:
    MMM gott gott! Visst knyzzel skulle du göra Ks ? Har du fått datum än? Kramen
    Jag SKA ha ett snitt, men nej Jag har inte fått något datum än, men min BM skulle boka in ett läkarbesök så att vi kunne bestämma d.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 22:09:14 följande:
    va spännande, får du skriva efteråt å berätta hur det gått :) Nu har jag undersökt mina tuttar, haha å visst har jag fåttt mjölk :) sk råmjölk. MEN åx typ 2 st på ena å 1 st på andra mörka pigmentfläckar på vårtgården typ...ngn annan som känner igen detta?
    Har oxå fått vätska i mina, men jag tror inte att d e mjölken redan (inte i mina iallafall), den är lixom mer genomskinlig.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 22:52:17 följande:
    hihi men den e ju lite genomskinlig sen lite gul :) det e ju inte den riktiga mjölken utan råmjölken :)
    Har för mig att den heter något annat. Råmjölken är väl den första å viktigaste mjölken för bebin
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 22:52:17 följande:
    hihi men den e ju lite genomskinlig sen lite gul :) det e ju inte den riktiga mjölken utan råmjölken :)
    Nä jag har inte läst. Kan du berätta igen så slipper jag läsa allt annat oxå:0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 23:03:25 följande:
    Knyzzel tror de andra på tråden e ganska less på å höra mitt ältande om ett as som aldrig bättrar sig så jag tar det inte igen nu..haha dom e nog trötta som det e..:)
    okej... ska kolla en snabbis. Häng kvar.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-05-18 23:10:07 följande:
    haha ok....
    Nu har jag nog läst vad d handlade om....

Fan va du e duktig{#lang_emotions_demon} jag e mycket stolt över dej, gumman. han ska bara bort/hållas på avstånd (om d så behövs)

varför gapade han å skrek denna gången d puckot?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10