Vi fortsätter, Bf aug 10
jag får också ont ibland när min flicka bökar rundor därinne :(
fast på något sjukt sätt så är det ändå häftigt haha
jag får också ont ibland när min flicka bökar rundor därinne :(
fast på något sjukt sätt så är det ändå häftigt haha
pregga: jo jag vet att dem oftast inte vänder sig den sista gången förräns senare i graviditeten. Men det är ingen som vid tidigare graviditeter sagt hur bebisen legat. då har man ju inte ens tänkt på att dem kanske legat på fel håll.. det är ju egentligen inte förräns runt v.34 nånting BM känner efter hur bebisen ligger, ruckbart eller fixerat osv. men det kommer nog bli bra hursomhelst i slutändan :D
apelsinjuice usch ja. jag kan inte ens dricka det. det blir för surt. men apelsin/ananas juice går bra. dock inte för mycket. jag halsar fortfarande mjölk härhemma. min pappa kallar mig nu för hans lilla kalv hahahahhhahah
förresten, visst var det någon annan som sa hon hade värk i undre delen av magen?
jag har så precis nu........typ som mensvärk fast värre, förvärkar kanske?
jag läste ju det skulle komma runt denna veckan.....hm
puchelina ja det var det kanske. jag minns heller inte riktigt vem men har för mig jag läste det här idag några sidor tillbaks....
pregga: jag har inboxat tillbaks, det blev lite långt, sorry . men nu är jag dödstrött så jag ska gå och lägga mig. gör det du också tycker jag. det kan du behöva. skön sömn.
kram
oväntad: ja det beror på hur det känns. antingen förvärkar eller nån sorts foglossning. dock är denna värken som hemsk mensvärk och det är precis såsom förvärkar beskrivs. men det är vanligt nu i v.32.
jag har bara fått några styckna dem senaste dagarna och det har varit när jag suttit ner, inte när jag varit uppe och ansträngt mig. när jag är uppe och går känner jag mer av fogarna faktiskt, och sammandragningar som inte gör ont.
lysmasken: grattis till v.32!
Malten: grattis till v.32
TIll mig själv: Grattis till v.32 :D
Ha en fin dag allihopa, jag ska bege mig ut nu :D
malten: haha ja jag tyckte väl det kändes lite "fel" det var ju MANDY jag tänkte på. Jaja er namn börjar på MA så jag skyller på det :P
MANDY: GRATTIS TILL V.32 :D
den kära leken: haha ja du det verkar så, vart nog inte riktigt vaken imorse när jag skrev det hahaha
pregga: korken till vaddå? :P jag dricker inte berusningsdrycker .
livet kan vara tillräckligt snurrigt utan sånt sk*t hehehe
pregga: jo men det förstod jag ju ;)