Vi fortsätter, Bf aug 10
grattis till fynden!
carohl: nä jag tog inte ditt heller som kritik. går liksom inte att få varken ditt eller preggas inlägg som negativ kritik hur man än vrider och vänder på det ;) ;) ;)
ja här ska det också tas hål i öronen om det är en flicka.
Vet dock inte vart man kan göra det på nyfödda?
Jag har för mig att dem sist sa att barnet ska kunna sitta först iallafall så runt 6 månader.
Andra ville inte ta hål i öronen om dem inte var minst 6-7 år.
Men men det återstår att se :)
VI har också rakat håret på våra barn. Så det är inget konstigt för mig iallafall ;)
Grattis på mors dag alla mammor!
Ja jag anser ju att man är mamma när man kommit såhär långt i graviditeten och jag tror att ALLA här inne som inte har barn sen innan känner sig som mammor redan.
Ha en fin dag!
malinski: eller hur? praktiska saker :D
pregga: meh man får väl inte göra abort efter v.22?!?!?!?!(fast det kanske inte var i sverige i och för sig....) sjukt att ta bort ett barn enbart pga dess kön...
knyzzel: ja vissa bryr sig inte om varför man vill kolla/veta, sen finns det andra som liksom inte accepterar vilket svar man än ger dem. sen finns det dem som påminner en om och om igen att det är ändå inte 100% förräns bebisen kommer ut ;) jag behöver ingen som påminner mig om det egentligen för det gör jag så bra helt själv, haha.
----------------------------------------------------------------------------------
Ha en fin kväll allihopa, och hoppas ni haft en fin mors dag/söndag.
Godnatt och sov gott <3
hej alla fina tjejer!
Vid två tillfällen nu då jag varit ute och shoppat, så har jag fått en smärta som jag nog aldrig fått förut, inte vad jag minns iallafall...
Det kändes som om en kniv försökte klyva mitt blygdben!!
Någon mer som känt så?
Jätte obehagligt var det ju, tur att det gick över igen det är ju inget man vill känna av under längre tid. Men nu när jag fått det vid 2 tillfällen är jag säker på att det kommer flera ggr man har ju ändå drygt 70 dagar kvar av graviditeten....
pregga: nej det dära som kändes inifrån och uppåt har jag fått känna på tidigare ;)
Men detta kändes annorlunda, exakt som om blygdbenet höll på att klyvas på mitten!
verkligen hemskt......