Vi fortsätter, Bf aug 10
pregga: jag har också kollat "prinsens garderob", fina grejer du köpt :D och vad roligt att du äntligen lagt upp dem på din sida ;)
pregga: jag har också kollat "prinsens garderob", fina grejer du köpt :D och vad roligt att du äntligen lagt upp dem på din sida ;)
sweetlilly: haha, ja jag ser också framemot att mäta magen, den har växt enormt sen sist! det är ju 3 veckor sen sist så den har nog lagt på sig några cm i SF mått hihihi
ska även kolla järnvärdet då det inte låg så värst bra sist.
kul med BM besök, jag har på onsdag :D
jag blir otroligt trött framåt eftermiddagen så jag tar en tupplur på 2 timmar ungefär. och på morgnarna orkar jag inte gå upp, ligger i sängen i minst 10 timmar även fast jag vaknar stup i kvarten och egentligen bara klarar av att ligga i 6 timmar då har mina höfter fått nog, men jag orkar inte gå upp hehe
vilken sorts ont? jag har "stramont" , mensvärk, sammandragningar och dottern sparkar så hårt ibland att jag skriker AJ! rakt ut
åh "älskade elinnnnn" !
hihi vad söt du är!
jag var inne och tittade innan på din mage och såg fotona på dina barn och på dig också. jättefina är ni! åh har du blogg? ska in och kolla på den hihihihi
sofie och laura: vilken fin blogg du har och dina barn är ju bara för söta
Myran 08: hej och välkommen till våran tråd :)
här är länken till vår BF lista
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m50946479.html
Det är bara till att kopiera det sista inlägget, klistra in för ett nytt inlägg och skriv i ditt namn vid ditt BF datum och sen posta.
lysmasken: grattis till ny vecka :)
Jag med!!! v.33 tjohoooo
idag ska jag på ultraljud, kul att se bebisen igen och även se hur den växt sen sist :)
och även se om bebisen lagt sig på rätt håll nu, hon har ju legat i säte i en hel månad.
men som sagt som omföderska så kan det hända att bebisen inte fixerar sig förräns precis innan förlossningen och inte ens vänder sig rätt förrän närmare förlossningen.
ang ryggläge:
jag kan inte ligga på rygg, det har jag inte kunnat sen runt v.10 eller nåt sånt. blir helt snurrig i huvudet då :)
ett tag hade jag jätteont i sidorna av magen eftersom den typ hängde fritt när jag låg på sidan. nu ligger jga också på sidan eller halvt på magen. fast det är ju heller inte så skönt, särskilt inte för höfterna.
men nu är det ju inte så långt kvar, så det är bara till att hålla ut
pregga: tack :)
den kära leken: oj 2 veckor kvar nu bara? Vad skönt att äntligen få veta ju. ni har väntat så länge!