Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-02 19:54:23 följande:
    haha jaa men det e ju jag, jisses tänk inte ens tanken på äckelvarning, hahahahaha
    ok, jo men det e samma här,bara på morrn i stort sett, kan komma levrat fr mig med...att du nyser kan ju bero på pollen...
    nej jag är inte känslig mot pollen. tror bara det är så att näsan är känsligare än vanligt
    BF 100809
  • elinnnnn

hej allihopa!
    grattis till alla som går in i ny vecka.

det frågades om könsul och om vad man väntar. jag har gjort könsultraljud och jag väntar en flicka.

min flicka  ligger på "fel" håll. Hon har rumpan nedåt med fötterna uppåt och huvudet uppåt också såklart. tänk om hon inte vänder på sig innan förlossning? då blir det väl kejsarsnitt? hoppas inte, jag är så rädd för det även om jag i början faktiskt ville ha kejsarsnitt.....

BF 100809
  • elinnnnn

pregga tack för ditt svar. har den senaste timmen googlat lite om det här med sätesbjudning så känns lite lugnare. jag får ta det som det kommer, förhoppningsvis så vänder hon på sig själv :)

BF 100809
  • elinnnnn

mandy: tråkigt om du lämnar :S hoppas du stannar kvar ändå. kram

BF 100809
  • elinnnnn

mandy: det händer oss alla. jag är glad över att du stannar kvar! kram

carohl: haha lycka till ;) ha det så roligt med handlandet ;)

BF 100809
  • elinnnnn

familjen mu: grattis till ny vecka :)

puchelina: jasså, vaddå för bakterier? jag har typ alltid bakterier i när jag lämnar urinprov. vet dock inte vilka sorters bakterier men har aldrig blivit behandlad... ?

BF 100809
  • elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-06-04 21:32:02 följande:
    Heeeej!

Idag fick jag möjlighet att shoppa Kläder!
    Barnen behövde verkligen en ny garderob speciellt för sommaren så där gick det åt 3000:-
    Men jag älskar ju att handla barn kläder dock inget till bebben i magen men det kommer=)

Jag har varit igång i stortsett hela dagen är heeelt slut av allt parklekande gråt och matlagning hahahahaha Näe men så ser min vardag ut med barnen!
    hej tjejen!
    vad roligt att shoppa kläder :) det gjorde jag lite igår, till hon i magen ;) dock inte ens nära 3000kronor haha, blev bara för 500. mjukstartar lite ;) ;)

förstår att du är helt slut då hahaha men det låter iallafall som du haft en härlig dag :D
    BF 100809
  • elinnnnn

pregga. ja dem senaste dagarna har jag också känt det där hugget inuti och nerifrån... jag tror det har något med tappen att göra, fast inte säker :)

BF 100809
  • elinnnnn

pregga , ja såklart! men vila nu annars brukar det bli värre med fogarna...

jag och min lilla tränar inför förlossningen. sammandragningar både idag och igår. det känns ju bra, dock lite obehagligt. men det är bara bra att träna lite ;)
    fast idag fick jag två sammandragningar på 10 mint som gjorde ont.. men sen inget mer. undrans vad det berodde på. kanske, förhoppningsvis var det lillan som vände sig rätt ;)

BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10