Myran 08 skrev 2010-06-16 20:21:18 följande:
Nu hittade jag den jag tänkte på idag.

Så grattis till ny vecka.
eliiiin (tror jag det var): Tror jag sa grattis igår till dig, men jag säger mer än gärna grattis igen, för det är så roligt att säga.
Idag har jag träffat läkaren angående min huvudvärk, bör nog inte sitta här nu men kan inte slappna av ännu. Läkaren höjde min medicin som jag tar för min huvudvärk och nu håller vi tummar och tår att den försvinner. Så nu hoppas jag innerligt att jag är pigg om några dagar. De kollade så att bebisen mådde bra vilken den gjorde, så jag är nöjd och glad över det. Så tyvärr blev det ingen lek i lekpark idag då vi fick besöka först barnmorska och sedan läkaren. Men imorgon är det en ny dag och solen ska lysa då också, då blir det snällt leka ute, öppna förskolan och en sväng till sjukgymnasten för att få lite akupunktur.
Hur har er dag varit? Hoppas den har varit trevligare än vad min har varit och att era magar mår bra.
Snart dags för en smörgås och sedan en liten skål glass.
jo jag vet du skrev grattis till mig igår därför sa jag tack :)
skönt att bebisen mår bra, synd om dig bara. hoppas medicinen hjälper iallafall.

SweetLilly skrev 2010-06-16 20:11:56 följande:
Ja ibland blir det stilltje

Ska också glo på TV en stund fika nåt och mysa med magen
Ha en fin kväll själv!
tack detsamma. ska logga ut igen, kollar på medium men kom just på att jag redan sett det avsnittet, suck.... jaja, kroppen behöver ligga ner så det är väl bara till å lyssna på den ;)
pregga: det känns så himlans häftigt när dem hickar, min lilla prinsessa hade hicka igår morse i en halvtimme, lite svårt att somna om då ;)