Vi fortsätter, Bf aug 10
FAAN i HELVE.... krama mig håll om mig men han e så rädd=(
Ska straffa han så inne H efter graviditeten hhahahahaha
godnatt pregga och godnatt till er som gömmer er härinne på tråden ;)
Godmorgon alla stackars preggosar!
Hur lider ni i värmen? :P
Nallepuhmamma: usch vilken situation du är i.. lider med dig. får hoppas på att bebisen kommer tidigare då...
Nu har jag ju glömt bort vad alla skrivit :S hm....
Carohl: usch jobbigt att känna sig krasslig OCKSÅ, som om allt relaterat till graviditeten inte vore tillräckligt ;)
vi ska också åka hemifrån snart, redan 30 grader ute :O och ännu varmare inomhus ju. Gud vad jag saknar våran luftkonditionering "hemma" i saudi....
tur ändå att bebisarna slipper vara ute nu, tänk å gå runt och bära på en svettig gnällig bebis också i denna hettan.. eller ligga och amma i flera timmar i denna hettan! usch nej, bebisen får stanna i magen ett tag till :D
nä här var det tomt hihi
alla är väl ute och söker svalka ;)
det är precis vad jag också ska göra. ska åka och äta och sen åka nånstans där det är lite svalt och lite skuggigt.
vi skulle egentligen ta med oss mat, men äsch vi äter på restaurang istället hahhaaha
HA EN JÄTTEFIN DAG ALLA FINA PREGGOSAR!
<3
pregga: jo jag har ju också varit väldigt trött dem senaste dagarna, blir tröttare och tröttare för varje dag. antagligen för att man blir tyngre och tyngre + att det blir varmare och varmare.
japps det är nog bara gbg som haft regn idag :P
fast NU regnar det här också, och åskar tom. känns väldigt skönt, jag ÄLSKAR sommar regn och åska är mysigt =)
carohl: men fy vilken dålig stil.... trodde först du skulle berätta att du skrivit på FB att du fött och inte förräns nu skulle berätta för oss i tråden haha, så fel jag hade :D
och ja HERREGUD vad svullen jag blivit under dagen.... elefantfötter och stubbar till ben.. attraktivt hahaha, faktiskt så svullna så det gör ont :( stackars mig :P