-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Meeeeee 2, funkar den vill jag ju åsså ha enbohusbebis skrev 2010-08-10 19:38:01 följande:Väntar otåligt på att den ska komma....
-
Fast vi vet ännu inte OM den funkar på just Bee (+), det finns en bygel i USA-ebay, som ska passa (ej original det heller) men jag och mileas mamma börjar tro att det är samma.... Eller snarare hoppas kanske, efs den kostar ca 1/2 priset mot den amerikanska...bohusbebis skrev 2010-08-10 19:38:01 följande:Finns en "icke-originaltillbehör" på tyska ebay. Väntar otåligt på att den ska komma.... -
Hallå alla glada, har en snabb fråga om det är OK? Ska strax åka och kolla på en beggad Bee -08, är det något speciellt man ska titta efter? (Ex. som att vissa Cam ju har glidande handtag.) Tacksam för svar!!
-
Hm, vet inte om det är något speciellt så......jag hade nog:danosani skrev 2010-08-11 18:17:07 följande:Hallå alla glada, har en snabb fråga om det är OK? Ska strax åka och kolla på en beggad Bee -08, är det något speciellt man ska titta efter? (Ex. som att vissa Cam ju har glidande handtag.) Tacksam för svar!!
-Fällt ihop den 2-3 ggr
-Kollat att handtaget glider lätt (har iofs inte krånglat, men ändå)
-Kollat piggarna som sätet ska sitta(stödjas på
-Bromsen (och om det finns brackets)
-Kollat sufletten
Tja, allt det där vanliga harvet, antar jag
-
Tack
Har bara klämt på Bee en halv gång i affären, har rattat Cam istället! Säljaren sa att en fjäder lossnat när hon haft bråttom med ihopfällningen en gång, vilket gör att hopfällningen går lite trögare nu MEN att det inte påverkar i övrigt. Är det något som känns igen här??
Och så sista frågan... Brackets!?!?
-
Här har du en bild på hur det ser ut när Bee:n har brackets. Bromsarna har krånglat på Bee:n så de löste det genom att sätta fast sånna.
1.bp.blogspot.com/_oK_xwI2smN8/SiP8REALDNI/AAAAAAAAATo/aNS7FCjchY8/s400/bugaboo.jpg -
Tack för hjälpen! Jag slog till på den beggade, den var utan brackets och bromsen är liiite trög, men det funkar. Är så glaaad, äntligen Bugga igen! För 1500:- känns den som ett kap då den var fin i övrigt
-
Du kan beställa brackets på bugaboos hemsida eller genom att maila dem, det kostar ingenting.danosani skrev 2010-08-11 21:01:20 följande:Tack för hjälpen! Jag slog till på den beggade, den var utan brackets och bromsen är liiite trög, men det funkar. Är så glaaad, äntligen Bugga igen! För 1500:- känns den som ett kap då den var fin i övrigt
Du kan ju även passa på att beställa den bättre selen, också kostnadsfri. -
Oh, kan jag det även som andra ägare? Vore ju toppen. Sen måste jag fråga hur man flyttar selen i ryggen? Känns omöjligt att få ut det vita fästet ur rygghålet!!
-
Pilla ut lite av selremmen och sedan dra i den ist så går det!danosani skrev 2010-08-11 21:19:45 följande:Oh, kan jag det även som andra ägare? Vore ju toppen. Sen måste jag fråga hur man flyttar selen i ryggen? Känns omöjligt att få ut det vita fästet ur rygghålet!!