-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Aaaah, låter ju underbartLillla My skrev 2010-08-05 19:16:53 följande:När jag var i Thailand i november hade vi vår Bee med. Hade vanlig suflett och kompletterade den med en solskyddsfilt från Aussies Finest.
Parasollet hade jag med men det blev nog aldrig använt.
Hade med Been nästan överallt, kuperad mark, stranden (fick ibland dra den bakom oss men det gick helt ok), shopping mm.
.Vad glad jag blir!
-
Åter efter en bee-tur till stranden.... Man blir ju så sugen av allt thailandsprat.
Hittills bästa sol-lösningen för oss är nog den äldre varianten av uv/myggnät som går att dra ner över fötterna. Den verkar även hålla myggen borta...
Nya sol-nätet är som sagt för rymdlikt. Ska fundera på om den är sval nog för att ha i hettan, här hemma däremot har det liksom inte varit aktuellt... Den är för ful helt enkelt. Blir nog en annons på den... -
Och nu är jag även sugen på en sån där "handle bar" som säljs på e-bay. Vi hade en handle bar (vad heter det på svenska??) på vår Chicco Liteway när vi var i Thailand sist och det är en väldigt bra uppfinning
.
Sen var denna fin:
http://cgi.ebay.com/Bugaboo-Bee-Plus-Sun-Canopy-/270614848028?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item84b7108346
....men kan man vara säker på att den verkligen passar Bee?
-
Vilken är den största mjukliften som passar Bee'??? Någon som vet. Tycker p&t s är så små...?
-
Fniss, det har jag också lurat på ett tag. Tänkte ev "bygga" en själv... verkar så onödigt att skicka efter en från USA som hon i sin tur säger sig tagit från europa. Det är inte original, jag har kommunicerat med tjejen. Om det är samma vi menar. Har försökt få en tysk firma att mäta en universal-bumperbar/frontbåge till Quinny Zapp (som har liknande form på chassirören). Men de ville inte lova nåt... Kostadedrygt 100 kr +´frakt...Tullemi skrev 2010-08-05 21:20:19 följande:Och nu är jag även sugen på en sån där "handle bar" som säljs på e-bay. Vi hade en handle bar (vad heter det på svenska??) på vår Chicco Liteway när vi var i Thailand sist och det är en väldigt bra uppfinning
.
Sen var denna fin:
cgi.ebay.com/Bugaboo-Bee-Plus-Sun-Canopy-/270...
....men kan man vara säker på att den verkligen passar Bee?
-
VI har en från babyproffsen som sitter GALET bra i been! Den har även en egen liten suflett som nästan inga andra har... skitbra! Sitter som en smäck o har bärhandtag.Joddan skrev 2010-08-05 22:36:50 följande:Vilken är den största mjukliften som passar Bee'??? Någon som vet. Tycker p&t s är så små...? -
I see... Babyproffsens egna? Inget märke alltså? Är den lika lång som sitsen på Been? P&Ts var liksom så kort tyckte jag när jag provade....straw2008 skrev 2010-08-05 23:00:32 följande:VI har en från babyproffsen som sitter GALET bra i been! Den har även en egen liten suflett som nästan inga andra har... skitbra! Sitter som en smäck o har bärhandtag. -
Vi hade Carena's mjuklift i Bee'n och den passade jättebra. Däremot så tycker jag inte att den ligger speciellt bra i Bee+ (hade den gamla Beee'n innan med bättre liggläge). Bild finns i mitt galleriJoddan skrev 2010-08-06 08:02:10 följande:I see... Babyproffsens egna? Inget märke alltså? Är den lika lång som sitsen på Been? P&Ts var liksom så kort tyckte jag när jag provade....
.
-
Såg verkligen super ut! Frågan är som du säger om den är bra i Bee+ med. Du har inte kort på det medTullemi skrev 2010-08-06 08:31:08 följande:Vi hade Carena's mjuklift i Bee'n och den passade jättebra. Däremot så tycker jag inte att den ligger speciellt bra i Bee+ (hade den gamla Beee'n innan med bättre liggläge). Bild finns i mitt galleri
.
.
-
Noo, tyvärr. Vi använde aldrig den combon och nu har vi lagt undan mjukliften för den ska säljas (och vagnen ligger så klart i bilen)Joddan skrev 2010-08-06 08:34:30 följande:Såg verkligen super ut! Frågan är som du säger om den är bra i Bee+ med. Du har inte kort på det med
.