• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Tullemi
    bohusbebis skrev 2010-08-07 22:44:29 följande:

Jaaaa, snarlika är de... Vad skulle det gå på med frakt från USA? Har mailat 2 tyskar ang frakten (de två billigaste på ebay, den dyraste stod det att de tar 22 euro för frakt!! Blir kanske samma pris i slutänden ändå...)

65 dollar plus 10 dollar i frakt. 75 dollar är väl runt 500 kr (lågt räknat)
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi

Men ser du att pilen på bygeln är den samma på båda bilderna. Ser du nåt som gör att du inte tror det är samma?

• bohusbebis

Snart kanske vi kan få svar! Klickade idag hem en från tyska baby-direkt. Är liksom lite nyfiken... Priset blir 11,90 Euro för bygeln och 14,90 i frakt (fortfarande tycker jag det är rätt galet mycket i frakt med tanke på att det är billigare att skicka från USA isf). De andra två säljarna tog 22 euro resp 25 euro!!!! Rapporterar så fort jag fått den (om den inte passar så borde det ju inte vara några problem att sälja den vidare till Zapp-ägare!)

• Tullemi
    bohusbebis skrev 2010-08-09 12:46:51 följande:
    Snart kanske vi kan få svar! Klickade idag hem en från tyska baby-direkt. Är liksom lite nyfiken... Priset blir 11,90 Euro för bygeln och 14,90 i frakt (fortfarande tycker jag det är rätt galet mycket i frakt med tanke på att det är billigare att skicka från USA isf). De andra två säljarna tog 22 euro resp 25 euro!!!! Rapporterar så fort jag fått den (om den inte passar så borde det ju inte vara några problem att sälja den vidare till Zapp-ägare!)
    spännande
  • Tullemi

Bohusbebis: nu är jag överbjuden på den amerikanska bumpern och jag väntar ivrigt på att du ska få din så vi kan se om den passar. Åh, du har väl sparat länken eller namnet på säljaren ifall jag vill köpa? *hoppas*

• bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-08-10 08:45:05 följande:
    Bohusbebis: nu är jag överbjuden på den amerikanska bumpern och jag väntar ivrigt på att du ska få din så vi kan se om den passar. Åh, du har väl sparat länken eller namnet på säljaren ifall jag vill köpa? *hoppas*
    ABSOLUT! Återkommer när den anlänt! Den är från baby-direkt. Men på den kunde jag bara "köpa-nu"... Samma på den amerikanska, hur bar du dig åt för att lägga ett bud? Har inte budat på ebay, bara "köpt-nu"...
  • Tullemi
    bohusbebis skrev 2010-08-10 08:59:11 följande:
    ABSOLUT! Återkommer när den anlänt! Den är från baby-direkt. Men på den kunde jag bara "köpa-nu"... Samma på den amerikanska, hur bar du dig åt för att lägga ett bud? Har inte budat på ebay, bara "köpt-nu"...
    På den som jag budat på så kunde man inte "köpa-nu".
  • straw2008

På zapp har man väl ingen bygel ? Vi har en zapp o det finns verkligen ingen bygel till den... eller som orignaltillbehör heller.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Tullemi
    straw2008 skrev 2010-08-10 14:02:47 följande:
    På zapp har man väl ingen bygel ? Vi har en zapp o det finns verkligen ingen bygel till den... eller som orignaltillbehör heller.
    Tror inte att det är en originaldel, utan en bygel som "råkar" passa. Och kanske även "råkar" passa Bee
  • bohusbebis
    straw2008 skrev 2010-08-10 14:02:47 följande:
    Finns en "icke-originaltillbehör" på tyska ebay. Väntar otåligt på att den ska komma....
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6