-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Jo hon är rätt lugn, det är därför jag tvekar om vi verkligen kommer behöva en - om det är värt 500 spänn. Vi har det på vår Mountain Breeze-sulky (swift m fast hjul) å där e den bra. Samtidigt blir det ännu en pryl att släpa på...Tullemi skrev 2010-08-06 09:45:38 följande:Ja, jag tror att bumpern till vår Chicco skulle ha passat om det inte vore för de runda spännena, Bee har ju ovalformad ram. Attans.... Men det är så skönt att slippa använda selen jämt och bara klämmer på bumpern. Vid 2 år så sitter väl barnen ganska lugnt eller? Lucas (som ska sitta i Bee'n är bara 6 månader) och Milea är 2,5 år vill inte åka vagn (kanske bra det
)
Men Quinny Zapp har förresten liknande rörform som Bee:n, därför funderar jag om den inte kan funka. sök på frontbügel zapp på ebay och kolla du med... -
-
Vad tror du om den? De dyrare alternativen tog 22 euro i frakt!!!! Låter ju galet. Det kan ju inte kosta 200 spänn att skicka en grej som kostar mindre...Tullemi skrev 2010-08-06 16:01:52 följande:cgi.ebay.de/Quinny-Universal-Frontbuegel-fuer...
ojoj, vilken länk......
Kollade de där färgglada sommarsuffletterna. Vill ha ALLA!!!
Apropå handla så kan jag tipsa om Phil&Teds Shop n´drop. Smidig väska som passar fint även i Bee:ns varukorg. Lätt att slänga i och ur. Finns inte att köpa i butik i sverige, vi beställde från ebay-england. Har jag alltid med, med regnskydd/solskyd, nån filt etc... Å allt ligger samlat utan att röra till sig i varukorgen! -
När ska du ha? jag är också nygravid. Enligt fls beräkning ska jag ha 26 marsJoddan skrev 2010-08-06 08:42:44 följande:Inboxa om du vill

Iofs har jag LÅÅÅÅÅÅÅNGT kvar till bebis men ändå
-
Synd man inte kan läsa sig till vad den har för mått.bohusbebis skrev 2010-08-06 16:18:36 följande:Vad tror du om den? De dyrare alternativen tog 22 euro i frakt!!!! Låter ju galet. Det kan ju inte kosta 200 spänn att skicka en grej som kostar mindre...
Apropå handla så kan jag tipsa om Phil&Teds Shop n´drop. Smidig väska som passar fint även i Bee:ns varukorg. Lätt att slänga i och ur. Finns inte att köpa i butik i sverige, vi beställde från ebay-england. Har jag alltid med, med regnskydd/solskyd, nån filt etc... Å allt ligger samlat utan att röra till sig i varukorgen!
Vi var nyss i lekparken och då kom en tjej som hade en Chicco med ovalt chassi (ja du vet vad jag menar
) och det var såååå nära att bumpern gick att sätta på Bee'n. Fattades 1 cm men om man drog lite så hade det gått, haha.
-
12 APRIL!FridaLee skrev 2010-08-06 16:57:35 följande:När ska du ha? jag är också nygravid. Enligt fls beräkning ska jag ha 26 mars
-
ÅÅÅh funkar dem på Been??? Kan man inte samfrakta om frakten blir dyrTullemi skrev 2010-08-06 16:01:52 följande:cgi.ebay.de/Quinny-Universal-Frontbuegel-fuer...
ojoj, vilken länk......
-
Jag har en stor svart gympapåse i min varukorg för att "dölja" regnskydd filt barnvagnslås etc. Mkt bra!bohusbebis skrev 2010-08-06 16:18:36 följande:Vad tror du om den? De dyrare alternativen tog 22 euro i frakt!!!! Låter ju galet. Det kan ju inte kosta 200 spänn att skicka en grej som kostar mindre...
Apropå handla så kan jag tipsa om Phil&Teds Shop n´drop. Smidig väska som passar fint även i Bee:ns varukorg. Lätt att slänga i och ur. Finns inte att köpa i butik i sverige, vi beställde från ebay-england. Har jag alltid med, med regnskydd/solskyd, nån filt etc... Å allt ligger samlat utan att röra till sig i varukorgen!
Ska kolla på den där du tipsade om... -
Åh, nej nej, vi vet fortfarande inte, men vi är hemskt nyfiknaJoddan skrev 2010-08-06 18:22:39 följande:ÅÅÅh funkar dem på Been??? Kan man inte samfrakta om frakten blir dyr
-
Hahah... Skulle vara toppen om BB själva kom på att vi vill ha en bumperTullemi skrev 2010-08-06 18:37:10 följande:Åh, nej nej, vi vet fortfarande inte, men vi är hemskt nyfikna