-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Nu finns inte den där amerikansa annonsen med bygel (på e-bay) kvar
men idag har jag några timmar på f.m att slå ihjäl så nu ska jag ut på bygel-jakt 
-
Bee+ har vi så behöver de nyabohusbebis skrev 2010-08-07 09:01:22 följande:Har du en Bee eller Bee+? Köpte fel (Bee) adaptrar och har nu dessa "över". Tänkte testa dem för att göra nån bumperkonstruktion, men de passade inte nya Bee+
Och nu har jag nog lagt ner bumperbars-kreativiteten - OM vi inte kommer fram till att Quinny-universalen kan funka... Har kollat med EN tysk leverantör, men de trodde inte att den funkade men de mätte inte. Bugababy hade ingen aaaaaning om nåt. -
Jaaaa! Dela gärna med dig av dina insikter! Har förresten mailadress till den amerikanska säljaren nånstans i gömmorna... Kan bläddra lite såsmåningom.... Kolla UJ/Mountain Buggys bumperbar om den kan passa... Den brukar ju vara lätt att hitta i butiker...Tullemi skrev 2010-08-07 09:50:43 följande:Nu finns inte den där amerikansa annonsen med bygel (på e-bay) kvar
men idag har jag några timmar på f.m att slå ihjäl så nu ska jag ut på bygel-jakt 
-
Det gick inte så bra idag. Jag hittade ingen båge som ens var nära att passa. Zappen finns det ingen båge till enligt Babyproffsen (??).
-
Kikade precis in för att kolla din jaktlycka... Det står väl på ebay att det är nån universalfrontbügel, men tyskarna borde väl kunna mäta den där och bara tala om måtten kan man tycka. Eller så kan man försöka jaga måttet på Zapp:en där bumpern ska tänkas sitta... Nån som har en Zapp? Vi har sålt vår.... Kollade du UJ:s?Tullemi skrev 2010-08-07 17:39:58 följande:Det gick inte så bra idag. Jag hittade ingen båge som ens var nära att passa. Zappen finns det ingen båge till enligt Babyproffsen (??). -
No, kollade aldrig UJ. Men nu ser jag att bumbern är tillbaka på e-bay och jag ska nog köpa den där istället. På Zappen, där bumpern borde sitta, är det 41 cm från mitten av ena ramen till mittan av andra ramen. Säg 42 cm från kant till kant.bohusbebis skrev 2010-08-07 17:47:39 följande:Kikade precis in för att kolla din jaktlycka... Det står väl på ebay att det är nån universalfrontbügel, men tyskarna borde väl kunna mäta den där och bara tala om måtten kan man tycka. Eller så kan man försöka jaga måttet på Zapp:en där bumpern ska tänkas sitta... Nån som har en Zapp? Vi har sålt vår.... Kollade du UJ:s? -
Åååååhååå, jag mätte väl 41,5 på Bee+:en... Jag undrar om den inte skulle funka jag... Ska kolla frakten från tyskland igen och så kanske jag chansar...Tullemi skrev 2010-08-07 18:09:43 följande:No, kollade aldrig UJ. Men nu ser jag att bumbern är tillbaka på e-bay och jag ska nog köpa den där istället. På Zappen, där bumpern borde sitta, är det 41 cm från mitten av ena ramen till mittan av andra ramen. Säg 42 cm från kant till kant. -
Vem vet det kanske är Zappen's som hon säljer från USAbohusbebis skrev 2010-08-07 18:36:06 följande:Åååååhååå, jag mätte väl 41,5 på Bee+:en... Jag undrar om den inte skulle funka jag... Ska kolla frakten från tyskland igen och så kanske jag chansar...
-
Bohusbebis: Kolla in och jämför dessa två bilder. Det verkar vara EXAKT samma bygel:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270618601495&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
http://cgi.ebay.de/Quinny-Universal-Frontbuegel-fuer-Zapp-Speedi-Neu-C4_W0QQitemZ220649644155QQcategoryZ19744QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D6565111527971366309
Fasiken, att jag inte kollade mer noga innen jag lade ett bud på den från USA. Hoppas nån budar över mig nu
-
Jaaaa, snarlika är de... Vad skulle det gå på med frakt från USA? Har mailat 2 tyskar ang frakten (de två billigaste på ebay, den dyraste stod det att de tar 22 euro för frakt!! Blir kanske samma pris i slutänden ändå...)